۰
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

آغاز رقابت 20 تیم در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان

محمدهادی طهرانی مقدم از آغاز رقابت 20 تیم تخصصی در مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان خبر داد.
آغاز رقابت 20 تیم در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان
محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: این رویداد به صورت همزمان در 31 استان کشور با بیش از 500 تیم از امروز به مدت 48 ساعت آغاز به کار کرد.
 
وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقاء و رشد این توانمندی های فنی و خلاقانه و همچنین شناسائی استعداد های برتر مردمی در حوزه دیجیتال با هدف اشتغالزائی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال برگزار می شود.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ادامه داد: 103 نفر در قالب 33 تیم  شامل 31 نفر خواهر و 72 نفر برادر در بخش های پویانمایی، نرم افزار ویژه تلفن همراه و بازی های ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند که پس از ارزیابی های تخصصی صورت گرفته در نهایت 72 نفر در قالب 20 تیم در این دوره پذیرش شدند.
 
طهرانی مقدم تصریح کرد: در بخش پویانمایی 11 تیم، بازی های ویژه تلفن همراه پنج تیم و در قسمت نرم افزار ویژه تلفن همراه چهار تیم با حضور 72 نفر از سراسر استان حضور دارند و به مدت ۴۸ ساعت تولید محصول خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: در این دوره از رویداد یک بخش جانبی هم با عنوان رویداد تولید محتوای مردم پایه آغاز به کار کرده بود که از 8 تا 24 آبان ماه 148 نفر به صورت انفرادی 280 اثر خود را در بخش های ویدیو موبایلی 83 اثر، پوستر 96 اثر و عکس نوشته 101 اثر برای رویداد ارسال کردند تا از برترین های این بخش نیز در مراسم اختتامیه مرحله استانی رویداد تجلیل شود.  
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خاطر نشان کرد: امسال مضاف بر سال های گذشته در این رویداد خواهران نیز به رقابت می پردازند و در میان شرکت کنندگان یک تیم خانوادگی نیز وجود دارند ، همچنین یک غرفه شتاب دهنده ایجاد شده که در بحث کار آفرینی شرکت کنندگان را برای توسعه کسب و کار آینده و اقتصاد تیم ها راهنمایی می کنند.
 
طهرانی مقدم افزود: در این رویداد 7 داور، منتور (راهنما) شرکت کنندگان را برای اینکه بتوانند به محصول نهایی خود برسند نیز راهنمایی می کنند.
 
وی در پایان با بیان اینکه تیم های برتر این رویداد در هفته بسیج با تیم سازمان فضای مجازی بسیج استان به تهران برای رقابت های کشوری اعزام می شوند، گفت: در سنوات گذشته سیستان و بلوچستان حایز رتبه های اول و ملی در بخش بازی شده است که ان شالله امسال بتوانیم در سطح ملی رتبه های خوب و در خور شان سیستان و بلوچستان کسب کنیم.
 
این رویداد با فرمان سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ساعت 9 صبح امروز در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد و به مدت ۴۸ ساعت با رقابت شرکت کنندگان ادامه خواهد داشت و برگزیدگان این رویداد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
 
این رویداد در بخش های پویا نمایی، نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه در بخش پویا نمایی با موضوعات "جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی ، فرهنگ ایثار و مقاومت ، آداب و رسوم ، آسیب های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی" در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه  با موضوعات"قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری ، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت "  و موضوعات بخش بازی های ویژه تلفن همراه  "قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش" آغاز به کار کرد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 457643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *