امام جمعه شهرستان چابهار؛

پرورشی یک معاونت مهم در سیستم آموزش و پرورش است/این فریب خوردگان اغتشاشات فرزندان ماهستند

20 آبان 1401 ساعت 14:28

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی:همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید فضای مجازی کنترل شود چراکه دشمن از طریق این فضا دارد به جوانان ما آسیب می زند.


به گزارش چهاربهاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی ،امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد:جنگ هشت ساله ما با عراق یک جنگ جهانی بوده آلمان مواد شیمیایی و امکانات شیمیایی به عراق داد، فرانسه هواپیما و امکانات مدرن به دشمن داد، آمریکا نیز به کشورهای حوزه خلیج فارس دستور داد تا هر چه پول دارند به پای صدام بریزند‌.

وی ادامه داد: در این جنگ دانش آموزان ما در مدارس از کتاب ها دست کشیدن و به جبهه ها رفتند و هشت سال نگذاشتند دشمن به آرزوهایش برسد،بالاخره  جنگ علیه ملت مظلوم ،بی دفاع ، بی سلاح و بی امکانات با استقامت به پیروزی رسید.


 امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه امروزه این جنگ جدید و ترکیبی است،خاطرنشان کرد:دشمنان با تمام قدرت و امکانات به جنگ ما و دانش آموزان و دانشجویان ما آمدند؛ مذهب گرایی ها قومیت گرایی ها و قبیله گرایی ها را تخریب کردند این دست شیطان است و از جنگ فیزیکی خطرناک تر است، زیرا که در جنگ فیزیکی دشمن رو به روست و با دشمن مبارزه می کنی اما در این جنگ فرزندان ما هستند که قربانی می شوندو و برای دشمن آثار سوءنداارد .


وی ادامه داد:اینها فرزندان ماهستند که فدا می شوند‌ فرزندان ما فریب شیطان را خوردند و از خانواده شیطان تبعیت کردند.


 حجت الاسلام والمسلمین موسوی،تصریح کرد: ما باید به داد فرزندانمان برسیم و فرزندانمان را از دست جنایتکاران نجات دهیمدر فتنه سال ۸۸ که یک هفته طول کشید بیش از ۲۸۸ نفر کشته شدند اما نزدیک به ۶۰ روز است این فتنه طول کشیده اما تعداد کمتری کشته شدند این یعنی ما توانستیم کنترل و توجه کنیم و نیروهای ما آبدیده تر شدند.


وی ادامه داد:دشمن تلاش می کند که نیروی انتظامی بسیج و سپاه را خسته کند و این مسئله بسیار طول بکشد و آنان در خیابانها و جامعه خسته شوند و در فرصت مناسب جنایت خودش را انجام دهد.

باید درمقابل حمله ترکیبی دشمن دفاع ترکیبی انجام دهیم

 خطیب نماز جمعه چابهار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند "دشمن ترکیبی و همه جانبه شروع کرده ما هم باید دفاع ترکیبی را شروع کنیم و البته به دفاع اکتفا نکنیم " ادامه داد: پدافند باید در کنار آفند باشد به عنوان مثال دیروز رژیم منحوس صهیونیستی راغافلگیر کردیم وقتی رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کرد ما نیز اعلام کردیم که ما نقشه و برنامه خودمان را عملی می کنیم اگر تکان بخورید تل آویو را خواهیم زد.


 حجت الاسلام موسوی،اظهار کرد‌:همه ما در زیر سایه آرامش و امنیت به افتخارات بزرگ رسیدیم شیطان در فضای مجازی برای شما برنامه ریزی کرده  است آگاه باشید با ریختن به خیابان ها و آتش زدن و با زدن بسیجیان و نیروی انتظامی و پلیس امنیت تان را از بین نبرید؛ خداوند درقرآن می فرماید" کسانی که امنیت شما را از بین ببرند شیطان هستند" بنابراین اینها می‌خواهند توسعه ایران را از بین ببرند وایران را تبدیل به سوریه کنند.


وی ادامه داد:هر جامعه ای که امنیت نداشته باشد عزت و قدرت و رشد علمی و فرهنگی نیست نخواهد داشت.


 موسوی با اشاره به اینکه اقوام لر، فارس، عرب و بلوچ با هم یک دست ایران را به وجود آوردند،بیان کرد: در سایه ی امنیت و آرامش است که به این علم های دانش بنیان و فناوری های هسته ای و هواپیمایی رسیدیم امنیت باعث افتخار و عزت جامعه ماست.


نسبت به مسئله پرورش در سیستم آموزشی باید توجه شود

 خطیب جمعه شهرستان با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در کنار هم اظهار داشت: در اوایل انقلاب شهید رجایی و شهید باهنروارد  آموزش و پرورش شدند آنها می دانستند که نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است مکان  انسان پروری است معلمان متدین و مومن و فلرغ التحصیل گزینش شدند و وزارت آموزش و پرورش را با استناد به قرآن به اینکه عالم باید قبل از عملش تزکیه  شود و تزکیه  مقدم بر علم است.

وی با بیان اینکه اگر پرورشی نباشد دشمنان و منافقین سوء استفاده می کنند،تصریح کرد: متاسفانه دولت قبل نقش پرورشی را نادیده گرفته بود با وجود کرونا و حذف مدارس و وجود برنامه اینترنتی شاد پرورشی نادیده گرفته شد و پای بچه ها به فضای مجازی باز شد و  هرچه رهبر معظم فریاد زد فضای مجازی مانند همه جای دنیا  باید سالم باشد و کنترل شوداما دولت قبلی نادیده گرفت و هم اکنون فرزندان ما فریب منافقین را خوردند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 457641

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457641/پرورشی-یک-معاونت-مهم-سیستم-آموزش-پرورش-این-فریب-خوردگان-اغتشاشات-فرزندان-ماهستند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir