۰
عضو شورای شهر چابهار:

غرب به دنبال توقف پیشرفت کشور است/دانش آموزان چابهاری نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند

عمر بلوچ،گفت:دشمن به دنبال هر راهی است تا مانع پیشرفت کشور شود و برای ما ثابت شده است که آنها هیچ زمانی خیرخواه ما نبوده و نیستند.
غرب به دنبال توقف پیشرفت کشور است/دانش آموزان چابهاری نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند
عمر بلوچ عضو شورای اسلامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران‌،بیان کرد:امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است امروز روز استکبار ستیزی است.

وی ادامه داد: نوجوانان و دانش آموزان  بدانند هیچ وقت امریکا و کشورهای غربی که از ایران میترسند دنبال پیشرفت ما نیستند آنها به دنبال خوبی من و امثال من و برادر من ،خواهر من ،دانش آموز ما، جوان ما، نیستند غرب هیچ وقت دنبال آرامش ما نبوده و نیست.

عمر بلوچ،افزود : شما می بینید که هر روز شبکه های مختلف به ناامن کردن ایران دامن می زنند و از گروههای مختلفی که بتوانند خرابکاری ها را در ایران گسترش دهندبه هر شکلی  کمک میگیرند.

این عضو شورای شهر چابهار با بیان اینکه غرب ،امریکا و اسرائیل به دنبال آرامش ما نیستند،تصریح کرد: در همه ی این سال ها امریکا به خوبی نشان داده است که خیر ما را نمیخواهد تنها موضوعی که ما باید خوب درک کنیم این است که هدف آنها از این موضوعات چیست ،آیا هدفش خوبی حوانان و نوجوانانیست که در ایران زندگی می کنند ؟!

وی ادامه،داد: قطعا اینگونه نیست اگر سابقه ی آنان را خوب بررسی کنیم میبینیم که آنها می خواهند اهداف خودشان را تحقق بخشند و همه ی کشور ها را مستعمره ی خود کنند و همه ی کشور هارا فرمانبردار خود کنند.

عمر بلوچ با اشاره به اینکه ما در مقابل دشمن استقامت میکنیم،خاطرنشان کرد:حال که ما فرمانپذیری نمی کنیم اینگونه می خواهند کشور های زیر مجموعه خود را علیه ما بسیج کنند که بتوانند عزت و سربلندی ایران را هدف قرار دهند بنابراین حواسمان به اهداف آنان باشد و دنباله رو شعار های آنان نباشیم ،ما نباید با دشمنان غربی همراهی کنیم.

وی در پایان،خاطرنشان کرد: امروز در چابهار شاهد حضور پرشور دانش آموزان بودیم دانش آموز امروزی نشان داد که هنوز هم دنباله رو دانش آموزان همان سال های دور است که در چنین روزی به شهادت رسیدند و نشان دادند که مانند همان دانش آموزان قدیمی پای آرمان های نظام هستند و ان شاالله تا آخر با همین بصیرتشان خواهند ماند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 457637
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *