۰
نویسنده و استاد دانشگاه:

نقش دانش آموزان در این برهه از انقلاب بسیار حساس است/تبیین و بصیرت افزایی راه مقابله با دشمنان است

جمیله فرهودی:دانش آموزان به عنوان طلایه داران عرصه علم آموزی باید در صف اول تبیین و بصیرت افزایی جهت مقابله با جهل و اقدامات دشمن باشند.
نقش دانش آموزان در این برهه از انقلاب بسیار حساس است/تبیین و بصیرت افزایی راه مقابله با دشمنان است
جمیله فرهودی، نویسنده و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران؛بیان کرد:دانش آموزان در حقیقت آینده سازان این جامعه اند و جامعه را پایه ریزی می کنند و با هوشیاری،تعهد و پشتکار می توانند کلیه نقش های آینده را عهده دار شوند.
 
وی افزود: دانش آموزان می توانند با توجه به نیازهای موجود در جامعه وبا برخورداری از امکانات در جامعه به کسب دانش ها و مهارت ها پرداخته و سهم بسزایی را در جامعه ایفا نمایند.
 
فرهودی، با اشاره به اینکه تحصیل علم ودانش بدون بهره گیری از بیانات امامین انقلاب نمیتواند راهگشا باشد تصریح کرد: لذا با توکل به خدا و اخلاص در اقدامات و با روحیه جهادگری و انقلابی متکی به قرآن و عترت می توان به آرمان های اسلام جامه تحقق پوشاند.
 
وی ادامه داد: دانش آموزان امروزی با توجه به رصد امکانات و تجهیزات موجود و فضای رسانه ای به مجموعه ای از اطلاعات دسترسی دارند اما نمی توانند تنها با صرف کسب اطلاعات به سرمنزل مقصود برسند،پس با مطالعه تاریخ اسلام و انقلاب والگوهای انقلابی و مذهبی می توانند نقش آفرینی موثر داشته باشند.
 
جمیله فرهودی بیان کرد: در این برهه که تداعی یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نیازمند هوشمندی و توجه خاص است، دفاع از مقدسات و ولایت فقیه امری ضروری است ودر عرصه های علمی و تولید نیز هم نهایت تلاش جهادی دانش آموزان را می طلبد.
 
وی بابیان اینکه الزامات و راهکارهای جهاد تبیین با حضور عناصر ضد انقلاب در منطقه،بیشتر از گذشته قابل درک است،تصریح کرد: سهم دانش آموزان نسبت به ایفای نقش آنان در جامعه قدری سنگین تر و حساس تر شده لذا باید با بصیرت و دانش افزایی روز افزون به مصاف با جهل و کسب آگاهی بپردازندتا فعالیت های آنان 
ضمان حفاظت از خون شهدای دانش آموز باشد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 457633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *