۰
کارشناس مسائل سیاسی:

راهپیمایی ۱۳آبان لرزه به جان استکبار جهانی انداخته است/حفظ اهداف این قیام بر عهده دانش آموزان است

محمد خمر،گفت:استکبار جهانی برنامه ریزی زیادی برای فاصله گرفتن دانش آموزان از اهداف انقلاب اسلامی کرده است و تاکنون در این خصوص به جایی نرسیده است.
راهپیمایی ۱۳آبان لرزه به جان استکبار جهانی انداخته است/حفظ اهداف این قیام بر عهده دانش آموزان است
محمد خمر کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با چهاربهاران،بیان کرد:استکبار کارش زور گویی و استفاده از قدرت است و ملت های آزاده باید با تمام قدرت در مقابل زورگویی های آنها قد علم کند.
 
وی بابیان اینکه روز۱۳آبان نماد تجلی مقاومت و قیام علیه استکبار است،تصریح کرد:در روز ۱۳آبان که به نام دانش آموزان ثبت شده نوجوانان ما در مقابل رژیم ستمگر شاهنشاهی ایستادند و حتی در این راه جان دادند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روز ۱۳آبان به الگویی برای نسلهای بعدی تبدیل شده است،تصریح کرد:حفظ هدف ادامه راه شهدای دانش اموز که همان استکبار ستیزی است وظیفه تک تک دانش آموزان این مرز بوم می باشد.
 
خمر با اشاره به اینکه هر ساله راهپیمایی های عظیمی در سطح کشور جهت محکوم کردن اقدامات غرب صورت می گیرد،یاد آور شد:حضور دانش آموزان در راهپیمایی و شعار علیه استکبار لرزه برجان آمریکایی ها می اندازد از همین رو حضور دانش آموزان در این روز بسیار حائز اهمیت است.
 
وی ادامه داد:همانطور که شاهد آن هستیم در این فتنه دشمن برنامه ریزی زیادی روی قشر دانش آموز کرده است که الحمدالله نتوانسته به اهداف خود در این زمینه برسد.

خمر بابیان اینکه دانش آموزان امیدهای آینده کشور هستند،تصریح کرد:دشمن شناسی باید یکی از دروس قابل ارائه برای دانش آموزان باشد تا با شناخت دشمن با قدرت و بصیرت بیشتری با توطئه های آنها مقابله کنند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 457632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *