۰
مدیر شرکت نفت شهرستان چابهار:

جایگاه وسوخت "مادر"کمتر از دو هفته دیگر به بهره برداری می رسد/۹۵درصد جایگاه های سوخت جنوب استان به دوربین پلاک خوان مجهز شدند

یکی از مشکلاتی که در حوزه جنوب استان وجود دارد کمبود جایگاه سوخت می باشد که در چند ماه اینده با پیگیری های انجام شده چند جایگاه سوخت به بهره برداری خواهد رسید.
جایگاه وسوخت "مادر"کمتر از دو هفته دیگر به بهره برداری می رسد/۹۵درصد جایگاه های سوخت جنوب استان به دوربین پلاک خوان مجهز شدند
سید کیومرث کمالیار مدیر شرکت نفت شهرستان چابهار؛ در گفت وگو با چهاربهاران، بیان کرد: یکی از مشکلات شهرستان چابهار کمبود جایگاه های سوخت می باشد که در این خصوص جایگاه مادر با تلاش و همت مالک جایگاه تقریبا کارهای مربوط به حوزه های زیرساختی، مکانیکی، برقی و عمرانی تقریبا در حال اتمام می باشد و تاکید بر اینست که در اسرع وقت راه اندازی شود.

وی با اشاره به اتمام فیزیکی جایگاه مادر در شهرستان چابهار، تصریح کرد: امیدواریم تا کمتر از دو هفته ی آینده این جایگاه به مدار بهربردای برسد.

کمالیاربا بیان ایکه در یک سال اخیر تعدادی جایگاه های مایع سوخت به جنوب استان اضافه شده،خاطرنشان کرد: در همین خصوص ما در شهرستان های دلگان،چابهار، کنارک و دشتیاری جایگاه هایی را بهره برداری کردیم و تا کمتر از دو ماه آینده دو الی سه جایگاه دیگر نیز، به مدار بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حوزه CNG و سوخت مایع نیز برنامه ریزی هایی پیش رو داریم تا کمتر از دو ماه آینده دو مکان مورد نظر از طریق فراخوان اطلاع رسانی بتوانیم رقم بزنیم.

سید کیومرث کمالیار ضمن اشاره به نصب دستگاههای پلاک خوان خاطرنشان کرد: باهمکاری جایگاههای سوخت بیشتر از۹۵درصد جنوب استان مجهز به این سیستم شده و ثمره ی این امر از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری خودرو هایی هستیم که در یک روز چندین بار به جایگاه سوخت مراجعه می کنند.

انتهای پیام/
شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 457629
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *