​معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار:

دوحوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر در مناطق محروم و حاشیه شهرچابهار افتتاح شد

18 شهريور 1401 ساعت 17:35

داوود میرگل،گفت:جهت محرومیت زدایی و خدمات دهی بیشتر به مناطق حاشیه شهر چابهار دو حوزه مقاومت بسیج جدید در این مناطق افتتاح شد.


سرگرد پاسدار داوود میرگل معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگاران،بیان کرد:امروز نگاه ویژه سپاه به مناطق محروم بر هیچ کس پوشیده نیست و محرومیت زدایی از اصلی ترین مسائلی است که ما در منطقه دنبال می کنیم.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و از بین بردن فقر،تصریح کرد:توجه به محرومین تنها در حوزه اقتصاد نیست بلکه در حوزه های مختلف ورزشی‌،فرهنگی و اجتماعی نیز محرومیت وجود دارد و مجموعه سپاه در نقاط محروم درپی از بردن آن است.

وی بااشاره به فعالیت های بسیج در عرصه محرومیت زدایی،یادآور شد:هرجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند چه در بلایای طبیعی وچه در محرومیت های اقصادی،فرهنگی واجتماعی،بسیجیان به با توجه به هدفی که دارند درخدمت مردم هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار،با بیان اینکه در حاشیه شهر چابهار محرومت هایی وجود دارد،خاطرنشان کرد:برای رفع محرومیت و خدمات  بیشتر در دو دونقطه از این مناطق با حضور سران طوایف و روسای ادارات دو حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر افتتاح شد.

وی ادامه داد:حوزه عبدالله بن عمیر جهت خدمات دهی به برادران و حوزه شهیده سونا دشتی جهت خدمات دهی به خواهران در حال فعالیت می باشند.  

انتهای خبر/


کد مطلب: 457608

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457608/دوحوزه-مقاومت-بسیج-خواهر-برادر-مناطق-محروم-حاشیه-شهرچابهار-افتتاح

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir