۰
وزیر بهداشت:

راه اندازی دانشکده علوم پزشکی چابهار تا مرداد ماه ابلاغ خواهد شد

دکتر عین اللهی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار بازدید کرد و در جیران مشکلات درمانی . بهداشتی این شهرستان قرارگرفت.
راه اندازی دانشکده علوم پزشکی چابهار  تا مرداد ماه ابلاغ خواهد شد
به گزارش چهاربهاران،روزگذشته وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت بررسی مشکلات حوزه سرزمینی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر وارد این شهر شد و درجریان  مشکلات زیرساختی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

بازدید از بیمارستان امام علی (ع) وشبکه بهداشت شهرستان چابهار از دیگر برنامه ای مهم وزیر بهداشت در سفر به استان سیستان وبلوچستان بود که خبر های خوشی برای مردم شهرستان به دنبال داشت.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شوراری اداری این شهرستان با بیان اینهدر جلسه شورای اداری چابهار با بیان اینکه موضوع استقلال دانشکده علوم پزشکی چابهار تا مردادماه سال جاری ابلاغ می‌شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باید هر چه زودتر شرایط را برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی چابهار آماده کند تا این امر بسیار‌مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.

اما مشکل اصلی مردم چابهار نبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی است بیارستان امام علی شهرستان چابهار (ع) با حدود 230 تخت شهرستان های چابهار، کنارک، نیکشهر، فنوج، قصرقند، سرباز و حتی جاسک را پوشش می‌دهد که با توجه به جمعیت ساکن در این شهرستان ها این میزان تخت جوابگویی بیماران در این مناطق محروم نمی باشد.

نصرالله ابراهیمی مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه این سازمان در شهرستان چابهار  20 هکتار زمین رایگان برای احداث بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشته است ولی تاکنون این پروژه با گذشت چندین سال هیچ پیشرفت مناسبی نداشته است.

طبق گفته عین الهی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های دولت است وشهروندان چابهاری انتظار دارند تا دولت هرچه سریع تر نسبت به تکمیل پروژه بیمارستان 540 تختوابی احتمام ورزد.

انتهای پیام/



 
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 457530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *