۰
فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالای‌های اساسی در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا های اساسی با اولویت جلوگیری از قاچاق روغن خوراکی وکشف بیش از86 میلیارد ریال انواع کالای اساسی قاچاق درچند روز گذشته خبر داد .
طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالای‌های اساسی در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد
به گزارش چهاربهاران ؛سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا های اساسی با اولویت جلوگیری از قاچاق و خروج غیر قانونی روغن خوراکی از کشور در هفته گذشته با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان اجرا و ماموران موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی استان موفق شدند بیش از  158 تن روغن خوراکی ، 123 هزار لیتر فراورده های نفتی، 23 تن شیر خشک و 20تن برنج قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را حدود 86 میلیارد ریال برآورد کرده اند،تصریح کرد: در این خصوص تعداد 10 دستگاه تریلی توقیف و افراد دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سردار طاهری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یادآورشد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد با دانه درشت ها دردستور کار پلیس استان قرار دارد.

وی با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و سرمایه های ملی و یا احتکار ارزاق عمومی موضوع را ازطریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۷
کد مطلب: 457511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *