۰
درحاشیه راهپیمایی روزقدس؛

اتحادکشورهای مسلمان علیه رژِیم صهیونیستی در حال شکل گیری است

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان چابهار در حال برگزاریست.
اتحادکشورهای مسلمان علیه رژِیم صهیونیستی در حال شکل گیری است
به گزارش چهاربهاران؛مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سرستاسر کشور در شهرستان چابهار در حال برگزاری است و مردم شهرستان چابهار با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدرس مشت مهکمی بر دهان یاوه گویان واستکبار جهانی زدند.

جوادسپاهی فرماندار شهرستان چابهاردرحاشیه این مراسم،گفت:ده‌ها سال است که این سرزمین پاک در اشغال ناپاک ترین وخبیث ترین آحاد است.

وی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی،رژیمی غاصب و کودک کش است،تصریح کرد:شیاطینی که این انسانهای شریف را به  خاک و خون کشیده اند و آنگاه با وقاحت به آن اعتراف می کنند نژادپرستان که بیش از ۷۰ سال صاحب آن سرزمین خود را با قتل و غارت و حبس و شکنجه معذب می‌نمایند ولی نتوانستند اراده آنها را محصور کنند.

نصرالله براهیمی مسئول اداره منطقه آزاد نیز،اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در برابر زورگویی‌ها و حرکت ظالمانه صهیونسم و آمریکای جنایتکار همه ملت ایران با پیروی از امام راحل عظیم‌الشان و لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب جمع شدند تا پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه نابودی این رژیم نزدیک است،تصریح کرد:رژیمی که سال ها است زورگویی و غارتگری را جزسیاست های اصلیش قرار داده بدون شک در اذهان عمومی مورد تنفر است.

وی ادامه داد:مردم مسلمان جهان باید برای نجات انسان های بی گناهی که هم دین ما نیز هستند بپا خیزند،چراکه نابودی این رژیم در گروی همبستگی مسلمین جهان است که الحمدالله این اتحاد در حال شکل گیری است.


انتهای پیام/

 
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 457503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *