۰
مدی سازمان انتقال خون شهرستان چابهار:

بیماران تالاسمی چشم به یاری مردم دارند

عبدالرزاق صابری،گفت:باتوجه به کاهش ذخایر خونی در شهرستان چابهار و نیاز فوری بیماران به گروه های مختلف خونی، شهروندان می توانند با مراجعه به سازمان انتقال خون چابهار بیماران نیازمند را یاری کنند.
بیماران تالاسمی چشم به یاری مردم دارند
به گزارش چهاربهاران؛عبدالرزاق صابری مدیر سازمان انتقال خون شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار ما،اظهار کرد:حدود ۶۴۰‌کودک تالاسمی در شهرستان چابهار نیازمند تزریق خون می باشند. 

وی ادامه داد: علاوه بر بیماران تالاسمی دیگر بیمارانی که در بیمارستان ها به علل مختلف بستری هستند نیازمند به تزریق خون فراورده های خونی هستند.

صابری وی با بیان اینکه سازمان انتقال خون باید آمادگی کامل را برای مقابله با بحران ها داشته باشد،تصریح کرد: با توجه به این که فرآورده‌های خونی قابل تولید نیست و  بیماران به همه گروه های خونی و فراورده های خونی نیازمند هستند‌،شهروندان می بایست برای یاری رساندن به بیماران اقدام کنند.

وی ادامه داد: اهدای خون هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند بلکه موجب کاهش غلظت خون و سکته های قلبی برای شخص اهدا کننده می شود.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۸ الی ۲۲ با مراجعه به این سازمان نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 457471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *