۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

دشمن در پی تفرقه افکنی در کشور است/ما با ملت افغانستان هستیم

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی،گفت:دشمن با اجیر کردن یک مزدور قصد ایجاد تفرقه بین مردم ایران وافغانستان را داشت که با بصیرت مردم این نقشه شوم آنها خنثی شد.
دشمن در پی تفرقه افکنی در کشور است/ما با ملت افغانستان هستیم
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی؛ امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:محکوم می کنم جنایات تکفیری های جنایت کار را  که هتاکی کردند به حریم حضرت امام رضا(ع)،جنایات کاران وهابی این عمل شنیع را انجام دادند و دیروز هم دومین روحانی حجت الاسلام دارابی نیز شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهادت سعادت ما است،تصریح کرد:این روحانیونی که به شهادت رسیدند،انسان های جهادگری بودند که برای مردم کار می کردند،وهابیون بدانند ما با شهادت رشد پیدا میکنیم ما با شهادت زنده می شویم وشهادت آرزوی هر انسان بزرگواری است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی با تاکید بر اینکه بصیرت مردم ایران با این جنایات از دست نخواهد رفت،تصریح کرد:به لطف الهی این انقلاب چهلمین سال خودش را می گذارند  دشمنان صدها هزار توطئه و جنگ های ترکیبی از جمله ترور،جنگ،فشارهای سیاسی و اقتصادی  و هجمه های فرهنگی و هرکاری که خواستند در این سال ها انجام دادند و هنوز هم انجام می دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین،تصریح کرد:امروز دشمنان از تبعیت علیه انقلاب استفاده می کند وتاکتیکش را عوض کرده،امروز دشمن خواهان ازدیاد پایگاه در منطقه نیستند،جمهوری اسالمی در این سال ها پایگاه های منطقه ای را از امریکا گرفته است امرکیایی که در این منطقه ادعای اقای ی می کردو هرکاری دلش می خواست می کرد.

امام جمعه شهرستان چابهار با بیان اینکه امروز تنها راه بازگشت آمریکا به منطقه تفرقه اندازی در کشور است،خاطرنشان کرد:ایران در منطقه این نفوذ و رشد را داد که با همسایگانش ارتباط برقرار می کند و انقلاب را صادر کرده،ایران اسلامی یک وحدت وهمدلی بزرگ به وجود آورده در حالی که آمریکا در منطقه و حتی اروپا منزوی شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور،تصریح کرد:یک مزدور را می فرستند تا روابط بین ایران وافغانستان را از بین ببرند؛نیروی های افغانی در جنگ و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) چقدر با ما همرا بودند،ما از دستگاه های اطلاعتی می خواهیم ریشه یابی و ریشه کن کنند این هتاکان به حریم رضوی را،ما با ملت افغانستانیم و هم اکنون میزبان حدود 7 میلیون خواهر و برادر افغانی هستیم در کشور و هیچ خصومتی با این برادران وخواهران نداریم در حالی که دشمن به دنبال ایجاد جنگ منطقه ای است.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی،افزود:وقتی دولت خدمات دهی خود را چند برابر می کند و  در کف جامعه هم قیمت ها چندبرابر می شود بطور مثال هزینه پیامک بانک ها در سال گذشته 10 هزارتومان بوده و امسال رشد صد درصدی داشته وشده 20 هزارتومان معلوم است که با این رویه قیمت گوشت و سایر اقلام هم در جامعه بیشتر می شود.

وی با اشاره به گرانی ها و عدم نظارت در شهرستان چابهار،تصریح کرد:نان با کیفیت در این شهر پیدا نمی شود،نان را با کمترین کیفیت و بیشترین قیمت دست مردم می دهند،کسی نیست که به این وضعیت رسیدگی بکند.


انتهای پیام/


 
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 457470
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *