۰
دادستان کل کشور در شهرستان چابهار:

دادستان شهرستان چابهار با هرگونه زمین خواری و صید ترال به شدت برخورد کند

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری،گفت:شهرستان چابهار دارای ظرفیت های اقتصادی و انسانی زیادی است که باید با برنامه ریزی دقیق از آنها به خوبی استفاده کرد.
دادستان شهرستان چابهار با هرگونه زمین خواری و صید ترال به شدت برخورد کند
به گزارش چهاربهاران؛حجت الاسلام محمد جعفر منتظری  دادستان  کل کشور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان چابهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،گفت:همه ادیان به ظهور اعتفاد دارند و این باور به ظهور تنها برای اهل تشیع نیست بلکه برای همه امت اسلامی است.

دادستان کشور با بیان اینکه شهرستان چابهار ظرفیت های ناشناخته بالایی دارد،اظهار کرد:این منطقه گنج ناشناخته ای است که باید کشف شود،وقتی انسان نگاه میکند به این موقعیت جغرافیایی مکران واقعا تعجب می کند چرا در گذشته کسی به این صورت در پی کشف این منطقه نبوده است.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری با اشاره به اینکه چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است،تصریح کرد:درکشور شهرهای بندری زیادی داریم اما بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است که باید با برنامه ریزی دقیق برای پیشرفت این منطقه تلاش شود.

دادستان کشور با تاکید براینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی بومی شهرستان استفاده شود،خاطرنشان کرد:مدیران این شهرستان باید از نیروی انسانی بومی چابهار استفاده و برای شکوفا کردن وپرورش  این ظرفیت برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به تحریم های گسترده کشور های غربی علیه کشور،افزود:تحریم ها در برخی جاها تاثیر داشته و مارا متضرر کرده،ولی همین تحریم ها باعث شد تا در خیلی از جاها رشد علمی بالایی داشته باشیم.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری با بیان اینکه دادستان باید داستان حقوق مردم باشد،تصریح کرد:دادستان شهرستان چابهار به هرگونه تجاوز به اراضی بدون داشتن مجوز با هر شخصی که است به شدت برخورد کند و اگر نیاز به حمایت های بیشتر باشد هم دادگستری استان و هم تهران حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و تولیدی شهرستان چابهار،گفت:ما وظیفه داریم از سرمایه گذاران کارآفرینان وتولید کنندگان حمایت کنیم.

دادستان کشور در پایان؛خاطرنشان کرد:دادستان شهرستان چابهار با هرگونه صید ترال چه توسط کشتی های داخلی و چه کشتی های خارجی به شدت برخورد کند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 457460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *