با حضور مدیرکل و همکاران کانون در سراسر استان صورت گرفت

برگزاری ویژه‌برنامه‌ی میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در کانون سیستان و بلوچستان

3 بهمن 1400 ساعت 16:30

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: آگاهی مادران، به عنوان مرکز ثقل خانواده و نقش تربیتی و پرورشی آنان سلامت خانواده و ایجاد استحکام زندگی را به دنبال خواهد داشت


به گزارش چهاربهاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در این برنامه، که با حضور همکاران سراسر استان همراه بود، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، این روز را بهانه‌ای برای یادآوری ایثار مادران و زنان دانست و گفت: آگاهی مادران، به عنوان مرکز ثقل خانواده، ایجاد استحکام زندگی را به دنبال خواهد داشت.
معصومه هادی هم‌چنین با اشاره به نقش تربیتی و پرورشی زنان و اهمیت این موضوع در سلامت خانواده گفت: گاهی مادر با یک ارتباط چهره به چهره می‌تواند بسیاری از سوءتفاهم‌ها را حل و مهربانی و لطف را جایگزین آن کند.
وی در ادامه‌ی سخنان خود در خصوص مدیریت بحث خانواده از سوی والدین، به ویژه مادران، به حساسیت این کارکرد در فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی به سبب گستردگی، در دسترس بودن و محتوای نامحدودی که در آن وجود دارد، در صورت عدم کنترل صحیح و آموزش، هم برای والدین و هم برای فرزندان، خطرساز است.
هادی سپس افزود: با توجه به اینکه فرزندان در این حوزه اطلاعات بسیاری دارند، ابتدا ضروری است پدر و مادرها دانش خود را در زمینه‌ی فضای مجازی، گوشی‌ها و بازی‌ها بروزرسانی کنند تا بتوانند با مدیریت صحیح، کودکان و نوجوانان را با آگاهی به سمت دریافت محتوای مناسب راهنمایی کنند.
صرف غذا در کنار خانواده، استفاده نکردن از گوشی هنگام صرف غذا، شکرگزاری و اهمیت دادن به جمع خانوادگی و خاطره‌سازی دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان سخنان خود، همگان را به آن توصیه کرد تا با انجام این کارهای، به ظاهر ساده، بتوان تحولی مهم در روابط خانوادگی ایجاد کرد.
تبریک روز مادر از سوی معاون اداری و مالی کانون استان، شعرخوانی همکاران و پخش نماهنگ دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود.
در پایان از برگزیدگان بین‌المللی و ملی کانون استان تقدیر شد که در این بخش از برگزیده‌ی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برگزیدگان مهرواره عکاسی، همکارانی که بیشترین تعامل را با دیگر سازمان‌ها داشته‌اند، اعضای فعال نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان و همکاران برگزیده در دیگر فعالیت‌ها با اهدای لوح و جایزه قدردانی شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 457351

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457351/برگزاری-ویژه-برنامه-ی-میلاد-حضرت-زهرا-س-روز-زن-کانون-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir