۰

اجر و پاداش همسران جانبازان، کمتر از خود جانبازان نیست

امام جمعه نیمروز در دیدار با تعدادی از جانبازان و آزادگان معزز این شهرستان بیان داشت: اجر و پاداش همسران جانبازان و آزادگان که با این عزیزان زندگی می کنند و از آنان نگهداری می کنند کمتر از خود جانبازان نیست.
اجر و پاداش همسران جانبازان، کمتر از خود جانبازان نیست
به گزارش چهاربهاران، به نقل از ایثار سیستان و بلوچستان، به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، با حضور امام جمعه، رئیس بنیاد، رئیس هلال احمر و برخی مسئولین ادارات شهرستان نیمروز در روستاهای «عیسی سفلی» و «عیسی علیا» با 3 خانواده معزز شهید، جانباز و آزاده دیدار و دلجویی صورت پذیرفت.
امام جمعه نیمروز در دیدار با آزادگان و جانبازان این شهرستان اظهار داشت: در قیامت اعضای بدن جانبازان به رشادت هایشان در راه خدا شهادت می دهند.
حجه الاسلام والمسلمین اشرفیان ضمن تقدیر از همسران جانبازان و آزادگان معزز که با سعه صدر از این عزیزان نگهداری می کنند گفت: اجر و پاداش همسران جانبازان و آزادگان که با این عزیزان زندگی می کنند و از آنان نگهداری می کنند کمتر از خود جانبازان نیست.
لازم به ذکر است در این دیدار از جانبازان ابراهیم آذرگون و مجید بهروز عامری و والدین معظم شهید مرزبان جاوید الاثر عیسی پودینه تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است شهرستان نیمروز 109 شهید 65جانباز و 4آزاده سرافراز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی ایران نموده است. 
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 457275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *