۱

بیانیه تشکل های دانشجویی شهرستان چابهار به دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور

تشکل های دانشجویی شهرستان چابهار طی بیانیه ای به دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان منطقه آزاد این شهرستان شدند.
بیانیه تشکل های دانشجویی شهرستان چابهار به دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور
به گزارش چهاربهاران، تشکل‌های دانشجویی شهرستان چابهار طی بیانیه‌ای خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان و تخلفات گسترده سازمان منطقه آزاد این شهرستان شدند.

 در متن این بیانیه آمده است:

طی ماه های اخیر مطالبی در خصوص وضعیت نابسامان منطقه آزاد چابهار در فضای عمومی استان مورد بحث قرار گرفته که شواهد حاکی از تخلف گسترده در این سازمان است.

استحضار دارید سیستان و بلوچستان با وجود پتانسیل های فراوان همچنان محروم مانده و این اتفاق برای شهری استراتژیک و دارای پتانسیل بالایی مانند چابهار بحرانی تر است به طوریکه علی‌رغم سیاست های کلی منطقه آزاد در خصوص رفع محرومیت، همچنان شهر چابهار به دوقطبی ویلانشینان منطقه آزاد به عنوان حیات خلوت برخی مسئولین استانی و کپرنشینی اکثریت مردم تبدیل شده و این خلاف مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار و ماحصل مدیریت بعضا غلط تکنوکراتیست که در سالهای پیش بوده و ادامه دارد.

علاوه ی بر این شائبه هایی در خصوص پرونده‌های گوناگون فساد، واگذاری های غیرقانونی، عزل و نصب های شبهه انگیز، تعارض منافع گسترده و... که بعضی از اسناد و مدارک این تخلفات در اختیار بوده، جریان دانشجویی در چابهار را نگران کرده است.

لذا با توجه به اهمیت شرایط چابهار و اینکه منطقه ی آزاد چابهار به عنوان نقطه ای استراتژیک در دوران تحریم اقتصادی کشور مورد توجه جدیست، انتظار می رود با آغاز به کار دولت مردمی وانقلابی سیزدهم و  تزریق امید دوباره در دل مردم و جامعه برای اصلاح و پیشرفت کشور و با عنایت به رویکرد تحول گرایانه جنابعالی برای منطقه آزاد چابهار با این شرایط ویژه، مدیری دارای شاخص های انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بارها در فرمایشات خود تبیین نموده اند، انتخاب شود.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 457040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *