۰

پرچم حرم حضرت معصومه(س) به رزمندگان نیروی دریایی سپاه اهدا شد

به پاس افتخارآفرینی رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با تروریست های آمریکایی در دریای عمان، پرچم حرم حضرت معصومه (س) اهدا شد.
پرچم حرم حضرت معصومه(س) به رزمندگان نیروی دریایی سپاه اهدا شد
به گزارش چهاربهاران، مراسمی به دعوت آیت الله سعیدی، تولیت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور سردار دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از طلاب و فضلای نخبه حوزه علمیه قم در شبستان نرجسیه حرم مطهر برگزار گردید.
این مراسم به منظور تجلیل از عملیات غرورآفرین رزمندگان نیروی دریایی سپاه با نام «ربیع الاول» انجام شد.
آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر معصومه با اهدای هدیه ویژه متبرکه حرم مطهر به دریادار تنگسیری، گفت: برای ما طلاب و روحانیون که هر روز آموزه های دین خدا را مباحثه می کنیم، مایه افتخار و عزتمندی است که رزمندگان دریادل و غیور نیروی دریایی سپاه اینگونه در مقابل جبهه کفر و استکبار با صلابت ایستادگی می نمایند. بنده به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون، بازوی تک تک رزمندگان و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم.
در ادامه دریادار تنگسیری هم با تشکر از ابراز لطف جامعه دینی و طلاب حوزه علمیه قم که مایه فخر جهان اسلام هستند، افزود: در این عملیات غرور آفرین و تمامی عملیات های دیگر، ما با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) انجام داده ایم.
در پایان مجمع طلاب پاس قدردانی از سردار تنگسیری و رزمندگان ندسا، پرچم مبارک حرم حضرت معصومه را به همراه یک عدد تابلو فرش به وی تقدیم کرد.
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 457036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *