۰
معاون سیاسی فرماندار ویژه چابهار خبر داد:

استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تسریع در امر واکسیناسیون/ محدودیت برای افراد واکسن نزده در چابهار اعمال می شود

کوروش محمدی گفت: محدودیت برای افرادی که از زدن واکسن امتناع می کنند در شهرستان چابهار اعمال می شود و برای تسریع در واکسیناسیون باید کلیه نهادها همکاری لازم را داشته باشند.
استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تسریع در امر واکسیناسیون/ محدودیت برای افراد واکسن نزده در چابهار  اعمال  می شود
کوروش محمدی؛ معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با تأکید بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به جهت تسریع و شتاب در پوشش واکسیناسیون بیان کرد: با توجه به حساسیت این امر اعمال محدودیت برای کارکنانی که همچنان واکسن کرونا را تزریق نکردند باید از سوی دستگاه هی اجرایی و اداری اعمال شود.

وی افزود: آگاهی بخشی به مردم از طریق تریبون های نماز جمعه و استفاده از ظرفیت علما، روحانیون و همچنین افراد شاخص در شهرستان می‌تواند مردم را نسبت به این امر مهم و حیاتی ترغیب کند.

وی اذعان کرد: طبق آمار واکسیناسیون باعث کاهش بیماری در طی چند مدت اخیر شده و اگر توجه عمومی افزایش یابد قطعا در ماه های آینده شاهد یک مقابله عظیم با این بیماری برای حفظ سلامتی خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: کلیه ادارات، نهادها باید با شبکه بهداشت چابهار برای تسریع در واکسیناسیون نهایت همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر بتوانیم با ریشه کنی آن گام موثری در حفظ سلامتی مردم برداریم.

وی خاطر نشان کرد: باید استقرار پایگاه‌های واکسیناسیون در ادارات انجام و واکسیناسیون کامل کارکنان و خانواده‌های آن‌ها بدون معطلی با همکاری افراد انجام شود.

محمدی اشاره کرد: برگزاری کلاس‌های درس حضوری فقط برای دانش آموزان واکسینه شده و اعمال محدودیت در ارائه خدمات به افراد واکسن نزده در دستور کار همه نهادها و ارگن ها قرار بگیرد.


 
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 456979
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *