سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

اعلام آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای کمک به ستاد بحران در جنوب استان

11 مهر 1400 ساعت 7:31

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی وقوع طوفان حاره ای چرخند شاهین در جنوب استان برای کمک به ستاد بحران اعلام آمادگی کردند.


ناصر وطن خواه؛ سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به پدیده جوی ناپیدار هوا موسوم به طوفان حاره ای چرخند شاهین در جنوب سیستان و بلوچستان و احتمال ایجاد بحران در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و برگزاری جلسه مدیریت بحران در ستاد دانشگاه، دانشجویان علوم پزشکی ایرانشهر آماده کمک رسانی هستند.

وی افزود: هواشناسی استان پیش بینی وقوع یک طوفان بحران آفرین را کرده است و ممکن است مشکلات متعددی دامن گیر ساکنان جنوب استان می شود که لازم است امداد رسانی به موقع صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وظیفه سلامت مردم را برعهده دارد، دانشجویان جهادگر دانشگاه برای مقابله با بحران و رفع مشکلات اعلام آمادگی و همکاری با ستاد بحران و اعزام به منطقه هستند.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: هر زمان که ستاد بحران برای اعزام نیروی سلامت به منطقه اعلام کند دانشجویان رشته های مرتبط شامل پرستاری، فوریت های پزشکی، بهداشت و سایر رشته ها با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی اعزام خواهند شد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر دانشجویان برای مقابله با بیماری کرونا در قالب "پویش مجاهدین واکسیناسیون" در کنار کادر بهداشت و درمان اقدام به واکسینه کردن مردم به صورت داوطلبانه و جهادی هستند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام و روحیه جهادی آنها همچون مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا است و نوید بخش آینده روشن برای کشور ما می باشد.


کد مطلب: 456973

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456973/اعلام-آمادگی-دانشجویان-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایرانشهر-کمک-ستاد-بحران-جنوب-استان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir