۰
سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

اعلام آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای کمک به ستاد بحران در جنوب استان

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی وقوع طوفان حاره ای چرخند شاهین در جنوب استان برای کمک به ستاد بحران اعلام آمادگی کردند.
اعلام آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای کمک به ستاد بحران در جنوب استان
ناصر وطن خواه؛ سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به پدیده جوی ناپیدار هوا موسوم به طوفان حاره ای چرخند شاهین در جنوب سیستان و بلوچستان و احتمال ایجاد بحران در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و برگزاری جلسه مدیریت بحران در ستاد دانشگاه، دانشجویان علوم پزشکی ایرانشهر آماده کمک رسانی هستند.

وی افزود: هواشناسی استان پیش بینی وقوع یک طوفان بحران آفرین را کرده است و ممکن است مشکلات متعددی دامن گیر ساکنان جنوب استان می شود که لازم است امداد رسانی به موقع صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وظیفه سلامت مردم را برعهده دارد، دانشجویان جهادگر دانشگاه برای مقابله با بحران و رفع مشکلات اعلام آمادگی و همکاری با ستاد بحران و اعزام به منطقه هستند.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: هر زمان که ستاد بحران برای اعزام نیروی سلامت به منطقه اعلام کند دانشجویان رشته های مرتبط شامل پرستاری، فوریت های پزشکی، بهداشت و سایر رشته ها با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی اعزام خواهند شد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر دانشجویان برای مقابله با بیماری کرونا در قالب "پویش مجاهدین واکسیناسیون" در کنار کادر بهداشت و درمان اقدام به واکسینه کردن مردم به صورت داوطلبانه و جهادی هستند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام و روحیه جهادی آنها همچون مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا است و نوید بخش آینده روشن برای کشور ما می باشد.
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 456973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *