۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

خدمت به خانواده شهدا بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را در بر دارد/ تکریم خانواده شهدا تکریم از ارزش‌های دفاع مقدس است

محمدعلی پوراحمدیان گفت: خدمت به خانواده شهدا بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است و ما وظیفه‌داریم درراه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف کنیم.
خدمت به خانواده شهدا بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را در بر دارد/ تکریم خانواده شهدا تکریم از ارزش‌های دفاع مقدس است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در دیدار با خانواده شهید پیوسته بیان کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست.
 
وی افزود: امروز عزت و اقتدار واقعی از آن کسانی است که ادامه دهنده عملی راه شهدا باشند شهدایی که خودشان از سید و سالار شهیدان امام حسین «ع» الگو گرفته اند و در میدان ظلم ستیزی مجاهدت کردند.
 
فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: با توجه به منزلت شهدا نزد پروردگار عالم، راه شهدا جاودانه است و در همه ادوار مورد توجه قرار دارد وما باید رهرو راه شهدا باشیم و زنگار قلب های ما را پاک می کند.
 
وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثیان را مقدس می دانستند و کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادت آفرین و افتخارآمیز ارزیابی می کردند، نه تنها از دادن جان دریغ نمی ورزیدند که شیفته آن بودند.
 
پوراحمدیان گفت: بخشی از تاریخ هر ملتی را جنگ‌ها، به تعبیری دلاوری‌ها و ایستادگی‌های آن ملت تشکیل می‌دهد، حتی بخشی از هویت یک ملت مربوط به جهاد، مقاومت و ایستادگی آن ملت است.
 
وی با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ و نظام اسلامی ما بسیار والا بوده و نمی‌توان آن را محدود به یک روز دانست، تصریح کرد: همه ایام متعلق به شهداست و ما همواره بایستی خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانیم.
 
فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس دیدار و سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا است افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.
 
پوراحمدیان خاطرنشان کرد: تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است و حضور در جمع آنان و زنده نگهداشتن یاد شهدای عزیز باعث افتخار ماست و همه ما موظف هستیم ضمن دیدار از خانواده های معزز شهدا و جانبازان به عنوان خادمان این عزیزان با تمام توان به ایشان خدمت کنیم.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 456951
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *