۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

وحدت و انسجام رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود/ ایمان و اعتقاد رزمندگان قدرت دشمن را شکست داد

مولوی عبدالرحمن بزرگزاده گفت: وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح و مردم با رهبری امام خمینی (ره) رمز اقتدار ما بود.
وحدت و انسجام رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود/ ایمان و اعتقاد رزمندگان قدرت دشمن را شکست داد
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده؛ امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاعی که جانانه همه در کنار هم ارتش بسیج سپاه و مردم برای حفظ تمامی سرزمین از جان و مال خود گذشتند که یک وجب از این خاک را تقدیم دشمنان نکنند و از چنگال ستمگران بیرون کشیدند.

وی افزود: نیروهای مسلح با اتحادی که داشتند امنیت مرزها را تامین و باعث اقتدار، عزت و سرافرازی ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی غرب شدند.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به رمز پیروزی و اقتدار ما در دفاع مقدس تصریح کرد: وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح و مردم با رهبری امام خمینی (ره) رمز اقتدار ما بود و همین وحدت ما را به جایگاه خیلی بالایی در جهان رسانده است.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی همه اقوام و مذاهب در دفاع مقدس گفت: آگاهی که مردم با رهنمودهای امام راحل به دست آورده بودند، باعث شد تا مقاومت آنها با وجود کمبودها بیشتر از قدرت دشمن باشد و حاصل این تفکر شکوه و عظمت امروز ایران است.

مولوی بزرگزاده با اشاره به نقش رهبری امام خمینی ره در هدایت مردم و روحیه دهی به رزمندگان اذعان کرد: امام خمینی (ه) با رهنمودهای مدبرانه خود و با صحبت ها و نصیحت های پدرانه مردم و رزمندگان را هدایت می‌کرد و باعث شد تا دلاور مردان با روحیه قوی در نبردهای مختلف پیروز شوند.

وی منشا اصلی روحیه و ایمان قوی رزمندگان در میدان نبرد را اعتقادات عنوان کرد و گفت: رزمندگان ما در میدان های نبرد با ایمان و اعتقاد راسخ توانستند در مقابل دشمن و مستکبرانی قرار بگیرند که تحت حمایت کل جهان بود و این مسئله باعث شد تا ما بتوانیم دشمن را با پیشرفته ترین تجهیزات به راحتی شکست دهیم.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 456940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *