۰
معاون خدمات شهری شهرداری چابهار خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها سطح شهر چابهار/ پسماند های رها شده در کانال ها و مسیل عامل آبگرفتگي معابر شهری هستند

عبدالله میربلوچزهی از لایروبی و پاکسازی مسیل ها و کانال های سطح شهر در راستای جلب رضایتمندی شهروندی و جلوگیری از بوی نامطبوع و بروز آبگرفتگی خبر داد.
اجرای طرح پاکسازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها سطح شهر چابهار/ پسماند های رها شده در کانال ها و مسیل عامل آبگرفتگي معابر شهری هستند
عبدالله میربلوچزهی؛ معاون خدمات شهری شهرداری چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به منظور اجرای طرح نگهداشت شهر، کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این خصوص، لایروبی و پاکسازی مسیر ها به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه قرار گرفته است.
 
وی افزود: یکی از مشکلات عمده ای که در خصوص کانال ها و مسیل ها با آن مواجه بودیم اشکال در برخی از لوله گذاری ها بود که با شناسایی این نقاط و ترمیم لوله گذاری ها در کانال ها و مسیل ها و همچنین نقاطی که نیازمند لوله گذاری بودند در حال انجام است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه شهرداری تلاش می کند تا به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل کند، تصریح کرد: شهروندان از ریختن زباله و ضایعات در مسیر کانال ها و مسیل ها جدا خودداری کنند تا احتمال هرگونه خطر رفع شود.
 
وی ادامه داد: يکي از مهمترين و اصلي ترين عوامل آبگرفتگي معابر در هنگام بارندگي، پسماندهاي تخليه شده در کانالها و مسیل ها است که باید شهروندان توجه ويژه اي به آن داشته باشند.
 
میربلوچزهی اذعان کرد: برخی از کسبه زباله های خود را به کانال ها می ریزند و کارگران شهرداری نیز مجبورند کانال ها را مرتب و مداوم پاکسازی کنند این اقدام آنها می تواند شهر و شهروندان شهر را دچار خطر کند.
 
وی از اجرای طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش زیبایی چهره شهر، رسیدگی به مشكلات شهروندان در بخش تنظیف شهر، با برنامه ریزی از سوی مدیریت شهری در حال انجام است.
 
معاون خدمات شهری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده اجرای طرح پاكسازی، ساماندهی و جمع آوری مصالح و نخاله ها از کلیه معابر شهر در دستور كار است.
 
وی ضمن گلایه از افرادی که با بی توجهی به حقوق شهروندی مبادرت به ریختن نخاله ها در مکان های مختلف شهر می کنند خاطر نشان کرد: طرح مذكور در سطح شهر هم اكنون در حال اجر و طی آن تمامی نخاله های ساختمانی جمع آوری و ساماندهی می شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 456908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *