۰
سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

ویزیت روستانشینان راسک به همت کانون دانشجویی جهادی ایرانشهر/رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون؛ تنها راه ریشه کنی کرونا

ناصر وطن خواه گفت: در یک اقدام خیرخواهانه برنامه اردو جهادی در قالب ویزیت رایگان به همراه تحویل دارو رایگان به مردم نیازمند در روستاهای توابع شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.
ویزیت روستانشینان راسک به همت کانون دانشجویی جهادی ایرانشهر/رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون؛ تنها راه ریشه کنی کرونا

ناصر وطن خواه؛ سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طی چند مدت اخیر براساس اعلام وزارت بهداشت سطح توجه و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم بشدت کاهش پیدا کرده است و این امر منجر به افزایش شیوع این بیماری، آمار مبتلایان و وضعیت فعلی کشور شده است.

 وی افزود: عدم استفاده از ماسک و مواد بهداشتی در جامعه، راه بروز و ایجاد بیماری را در افراد هموار می کند و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای همگان به همراه داشته باشد.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: تعطیلی های اخیر که به دلیل شرایط فعلی بیماری کرونا در کشور  است منجر به تعطیلی مشاغل بسیاری از خانواده ها و علاوه بر ایجاد مشکل معیشتی، چالش تهیه دارو و رفتن از روستا و مناطق دور افتاده به شهر برای ویزیت و معاینات پزشکی یکی دیگر از معضلات  برای آنها شده است.

وی گفت: در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب و برای حل این چالش ها در یک اقدام خیرخواهانه برنامه اردو جهادی در قالب ویزیت رایگان به همراه تحویل دارو رایگان به مردم نیازمند در روستاهای توابع شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان را برگزار کرد.

وطن خواه اذعان کرد: این برنامه به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) به همت کانون جهادی؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مشارکت موسسه خیرین صابرین به مدت یک روز اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در این اردو جهادی علاوه بر ویزیت رایگان مردم برای پایش و حفظ سلامت آنها، اقلام دارویی هم به صورت رایگان به همراه ماسک و مایع ضدعفونی کننده توزیع شد تا بتوانیم خدمت بی منت انجام دهیم.

وی گفت: اقدام جهادی ما در مقابل تلاش های کادر درمان کشور که در 2سال اخیر شبانه روز برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم زحمت کشیدند،  کار کوچکی برای همراهی با آنها است و امیدوارم همه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این امر بیشتر سفید پوشان غیور و خستگی ناپذیر سلامت را همراهی و کمک کنند.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خاطرنشان کرد: بیماری کرونا تنها با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون و همکاری همه افراد جامعه ریشه کن خواهد شد و بدون همراهی مردم نمی توان در برابر این بیماری مهلکت که غیرقابل پیش بینی در جهش یافتگی است، مقابله کرد.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 456892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *