فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

یک باب مدرسه6کلاسه به همت سپاه چابهار در بخش پلان در حال ساخت است/ توجه به زیرساخت های آموزشی نفش بسزایی در توسعه منطقه دارد

30 مرداد 1400 ساعت 13:27

محمد علی پور احمدیان گفت: سپاه پاسداران شهرستان چابهار یک باب مدرسه ۶ کلاسه را در روستای مولداد بازار بخش پلان به همت معاونت بسیج سازندگی و حوزه مقاومت بسیج شهید شهرام فر در حال احداث و ساخت است.


محمد علی پور احمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه بازدید از مدرسه در حال سخت روستای مولداد بازار بخش پلان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی و آبادانی در مناطق محروم جنوب سیستان و بلوچستان، اقدامات عمرانی زیادی در حوزه های مسکن، مدارس و سایر و موارد به همت بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی انجام می دهد.

وی افزود: این اقدامات با هدف محرومیت زدایی، توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب و توسعه منطقه و بهبود معیشت زندگی مردم است.

وی تصریح کرد: مدارس یکی از زیرساخت های مهم آموزشی و تربیتی کشور هستند که نقش بسزایی در آینده و سرنوشت ما دارند که باید به آنها توجه کنیم تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز را به خوبی تربیت و تحویل جامعه بدهیم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در همین راستا سپاه شهرستان به همت معاونت بسیج سازندگی و  حوزه مقاومت بسیج شهید شهرام فر پلان یک باب مدرسه ۶ کلاسه را در روستای مولداد بازار بخش پلان چابهار در جهت محرومیت زدایی در حال احداث است.

وی اذعان کرد: این مدرسه آموزشی دارای 403 متر مساحت و برای تحصیل ظرفیت فعلی ۱۵۰ نفر دانش آموز منطقه طراحی و راه اندازی خواهد شد.

پور احمدیان ادامه داد: بدون شک اقدامات عمرانی و زیرساختی در حوزه آموزش هر منطقه در آینده باعث توسعه و شکوفایی می شود که باید مسئولین مربوطه نگاه ویژه داشته باشند.

 


کد مطلب: 456890

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456890/یک-باب-مدرسه6کلاسه-همت-سپاه-چابهار-بخش-پلان-حال-ساخت-توجه-زیرساخت-های-آموزشی-نفش-بسزایی-توسعه-منطقه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir