۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

آزادگان سرمایه های برجسته انقلاب اسلامی/ تحقق مکتب امام و شهدا با غیرت این مردان ادامه پیدا کرد

رحمدل بامری گفت: آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی آزادگان است که با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.
آزادگان سرمایه های برجسته انقلاب اسلامی/ تحقق مکتب امام و شهدا با غیرت این مردان ادامه پیدا کرد
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به مناسبت 26 مرداد ماه ، روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: 26 مرداد یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
 
وی افزود: این افراد تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین شکنجه ها از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست برنداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عزیز عزتمندانه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
 
فرماندار چابهار با بیان اینکه استقامت آزادگان در دوران اسارت و تحمل شکنجه های دشمن مثال زدنی است، تصریح کرد: رزمندگان با روحیه بالا و مقاومت پای آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و اعتقادات خود ایستادند؛ آزادگان، ارزشمندترین سرمایه های این نظام مقدس هستند
 
وی بااشاره به مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و انقلاب اسلامی گفت: قاسم چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست و آزادگان غیور به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تبیین این مکتب دارند.
 
وی ادامه داد: بدون تردید تکریم شهدا، ایثارگران و آزادگان که نماد زنده ایثارگری هستند، یک ضرورت و وظیفه مهمی است که بر دوش همه ما قرار دارد.
 
بامری با اشاره به سالروز بازگشت اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت و رشادت به میهن اسلامی خاطر نشان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت رزمندگان در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بود که به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده و آزادگان سرفراز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت و رهبری، نماد صبر، ایثار و مقاومت در برابر مستکبران عالم شدند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 456883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *