۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

رهایی یک گروگان چابهاری به همت اطلاعات سپاه/ آماده هرگونه مقابله با مخلان امنیت و آرامش مردم هستیم

محمد علی پور احمدیان از رهایی یک گروگان چابهاری به همت اطلاعات سپاه این شهرستان خبر داد.
رهایی یک گروگان چابهاری به همت اطلاعات سپاه/ آماده هرگونه مقابله با مخلان امنیت و آرامش مردم هستیم
محمد علی پور احمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در پی ربوده شدن یکی از کسبه تجاری فاز 2منطقه آزاد چابهار، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان چابهار پس از اطلاع از این خبر عملیات خود را آغاز کردند.

وی افزود: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان چابهار پس از بررسی های انجام شده، با وجود نامعلوم بودن مکان گروگان پس از ربایش توسط افراد ناشناس، محل مورد نظر را پیدا کردند.

وی گفت: عملیات آزاد سازی گروگان در مورخه 22مردادماه ساعت 23 و 30 دقیقه شب با موفقیت انجام و نیروهای اطلاعاتی نامبرده را از حوالی روستای پارک به پایگاه اطلاعات سپاه شهرستان چابهار منتقل می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: این گروگان چندی پیش در روستای تیس کوپان توسط افراد ناشناس ربوده و گروگانگیران از خانواده وی درخواست سه میلیارد تومان پول نقد را کرده بودند.

وی ادامه داد: شخص گروگان دارای یک باب مغازه تجاری در فاز دو منطقه آزاد است و هدف از ربایش وی فقط اخاذی و باج گیری مالی بوده است.

پور احمدیان اشاره کرد: روند جرایم سازمان یافته و خشن در شهرستان چابهار نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است و قطعا سپاه شهرستان با مخلان امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 456877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *