۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

چهار هزار ماسک به همت قرارگاه نیروی دریایی سپاه و بسیج جامعه پزشکی توزیع شد

عبدالرسول خدمتی گفت: چهار هزار ماسک رایگان به همت قرارگاه جهادی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چابهار و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بین مردم توزیع شد.
چهار هزار ماسک به همت قرارگاه نیروی دریایی سپاه و بسیج جامعه پزشکی توزیع شد
عبدالرسول خدمتی؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: هدف از توزیع ماسک، تشویق مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه بود که شهروندان باید نسبت به بیماری کرونا حساس تر شوند.
 
وی افزود: با تولید واکسن کرونا و اقدام به واکسیناسیون گروه های هدف در سطح کشور و ریشه کنی ویروس کرونا، برنامه زمان‌بندی طرح واکسیناسیون از طرف وزارت بهداشت جهت کاهش مرگ و میر به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بطور مرتب ابلاغ می‌شود.
 
رئیس مرکز بهداشت چابهار تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا تنها راه کنترل و پیشگیری از مرگ و میر در مقابل ویروس منحوس کرونا است که متأسفانه شهروندان با توجه به شایعات در فضای مجازی استقبال مناسبی از آن نمی‌کنند.
 
وی ادامه داد: قرارگاه جهادی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چابهار و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های زیادی در زمینه توزیع محلول ضدعفونی کننده، ماسک و همچنین گندزدایی محیط را در سطح شهرستان انجام دادند.
 
خدمتی خاطرنشان کرد: ماسک های فوق در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹، بیمارستان امام علی (ع)، کلینیک تخصصی، مراکز خدمات جامع سلامت و سطح شهر بین مردم توزیع شد.
 
وی گفت: مجموعه سپاه شهرستان با تمام ظرفیت و امکانات در کنار سایر نهادهای مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا تا ریشه‌کن شدن کامل این بیماری در صحنه حضور فعال داشته است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 456866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *