۰
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری چابهار خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهر چابهار

داود قریشی مقدم گفت: با پیگیری‌های انجام شده واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اتوبوس سرویس مدارس و آژانس‌های شهر چابهار آغاز شد.
آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهر چابهار
داود قریشی مقدم؛ رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند.
 
وی افزود: با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان در موج پنجم کرونا همچنین موافقت ریاست جمهوری با آغاز واکسیناسیون رانندگان این حوزه و نظر به اتمام واکسیناسیون اولویت دوم در شهر چابهار، واکسیناسیون کلیه رانندگان انجام می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری چابهار در رابطه با اعلام اسامی رانندگان به مرکز بهداشت تصریح کرد: لیست رانندگان دارای پروانه فعالیت معتبر و کارکنان این حوزه در شهر چابهار توسط دفاتر آژانس ها به این سازمان اعلام شده است که رانندگان معرفی شده از سوی آزانس ها با گرفتن معرفینامه از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار جهت تزریق واکسن به پایگاه تزریق واکسن مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم جهت واکسیناسیون رانندگان پیش بینی شده، است گفت: مراحل فراخوان و زمان دریافت واکسن از یک هفته قبل در فضای مجازی و حتی به کلیه آژانس ها اطلاع رسانی شده است.
 
قریشی مقدم خاطرنشان کرد: رانندگانی که تاکنون هیچگونه اقدامی جهت تزریق واکسن کرونا انجام نداده اند، هر چه سریعتر به سازمان مدیریت حمل و نقل چابهار جهت اخذ معرفینامه اقدام کنند.

انتهای پیام/
 
 
 
 
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 456865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *