۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار:

برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید و تانکر در محور جکیگور 2 کشته و زخمی برجای گذاشت

عبدالستار چاکرزهی از شاخ به شاخ دستگاه کامیون با پراید و تانکر در محور چابهار جکیگور خبر داد.
برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید و تانکر در محور جکیگور 2 کشته و زخمی برجای گذاشت
عبدالستار چاکرزهی؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: صبح روز جاری گزارشی مبنی بر حادثه برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری پراید از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر دریافت شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه کامیون باری در محور جکیگور با یک دستگاه سواری پراید و یکدستگاه تانکر بصورت مستقیم و شاخ به شاخ برخورد و دچار سانحه تصادف شدند.
 
وی افزود: حادثه رانندگی در محور اصلی چابهار به جکیگور حدفاصل روستای نوک آباد رخ داده است.
 
 رئیس جمعیت هلال احمر چابهار با اشاره به اعزام عوامل امدادی به محل وقوع حادثه تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

چاکرزهی با بیان اینکه این حادثه 2 کشته و مجروح برجای گذاشت گفت: در این حادثه تصادف یک نفر براثر جراحات وارده فوت شد و یک نفر دیگر زخمی که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار برای مداوا توسط اورژانس انتقال یافت.
 
وی ادامه داد: پایگاه نجات ۶۲ و پایگاه امداد و نجات بین شهری وشنام جمعیت هلال احمر چابهار اقدامات لازم برای رها سازی و ترافیک را انجام دادند.
 
چاکرزهی خاطرنشان کرد: اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و نیروی انتظامی ارگان های دخیل در حادثه بودند و علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 456861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *