۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خبر داد:

آغاز دریافت واکسن کرونا برای گروه سنی ۴۳ سال به بالا در چابهار/ ساعت کاری پایگاه های شهری و روستایی از 8 صبح الی۱۳:۳۰ است

عبدالرسول خدمتی از آغاز دریافت واکسن کرونا برای گروه سنی ۴۳ سال به بالا در پنج پایگاه شهری و تمامی مراکز خدمات جامع روستایی شهرستان چابهار خبر داد.
آغاز دریافت واکسن کرونا برای گروه سنی ۴۳ سال به بالا در چابهار/ ساعت کاری پایگاه های شهری و روستایی از 8 صبح الی۱۳:۳۰ است
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با اعلام گروه سنی جدید از طرف وزارت بهداشت در سطح کشور در انجام واکسیناسیون کووید۱۹ گروه هدف، افراد ۴۳ سال به بالا در حوزه تحت پوشش مرکز بهداشت چابهار واکسینه می‌شوند.
 
وی افزود: در حال حاضر گروههای سنی اعلام شده (۴۳سال به بالا)  با در دست داشتن کارت شناسایی ملی می‌توانند به مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های ایجاد شده جهت تزریق واکسن اقدام کنند.
 
رییس مرکزبهداشت چابهار تصریح کرد: در حوزه مرکز بهداشت شهرستان چابهار کمبود واکسن نداریم و واکسن مورد نیاز برای شهروندان به اندازه کافی وجود دارد و پرسنل بهداشتی در محل های از قبل تعیین شده در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
 
وی با اشاره به ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون در چابهار ادامه داد: ساعت کاری مرکز تجمیعی واکسیناسیون آموزش بهیاری دخترانه از ۸ صبح الی۱۳:۳۰ و عصرها از ۱۷ الی ۲۱ و در پایگاه های شهری و روستایی از 8 صبح الی۱۳:۳۰ است.
 
خدمتی با اشاره به فهرست مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر و روستاهای شهرستان چابهار اذعان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید مرتضی آسوده در بلوار قدس انتهای خیابان سینا دبیرستان دخترانه آسیه، شهید محمد مهدی فریدونی واقع در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، شهید مدافع سلامت محمد نور رئیسی، گلشهر کتابخانه عمومی جنب ارشاد، مرکزی شماره ۱ بلوار امام خمینی (ره) جنب اورژانس ۱۱۵ هنرستان بهیاری دخترانه و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی است.
 
وی تأکید کرد: شایعاتی که در فضای مجازی در مورد تزریق واکسن کرونا در حال پخش هستند هیچ واقعیتی ندارند و در صورت عدم تزریق واکسن، باعث انتشار ویروس و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر می‌شوید که تنها راه مبارزه با این بیماری انجام واکسیناسیون گروههای هدف و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام/
 
 
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 456860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *