۰
مسئول دفتر تسهیلگری مرادآباد چابهار خبر داد:

توزیع ماسک در حاشیه شهر چابهار/ آموزش مدوام راه مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است

مسئول دفتر تسهیلگری مرادآباد چابهار از برگزاری کارگاه های آموزشی بهداشت و توزیع ماسک در حاشیه شهر خبر داد.
توزیع ماسک در حاشیه شهر چابهار/ آموزش مدوام راه مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است
سعیده شهلی بر؛ مسئول دفتر تسهیلگری مرادآباد چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: آموزش همگانی  استفاده از ماسک و نحوه صحیح آن در راستای قطع زنجیره کرونا در حاشیه شهر چابهار و توجه مردم به این مسئله با حضور تسهیلگران اجرا شد.

وی افزود: توزیع ماسک و نصب بروشور بااستفاده از ظرفیت جامعه محلی از دیگر اقدامات دفتر تسهیلگری بود تا بتواند این مسئله را عملی کند.

وی تصریح کرد: باتوجه به تشدید بیماری کرونا در شهرستان چابهار و آمار بالای بیماران برای کاهش وضع موجود توزیع ماسک در دو مرحله در محله مراد آباد و برپایی کارگاه های آموزشی جهت توصیه به ساکنان محله برای استفاده از ماسک و خارج نشدن از منزل در صورت عدم لزوم انجام شد.

مسئول دفتر تسهیلگری مرادآباد چابهار  گفت: با توجه به اینکه یکی از گروه های حساس در مواجه با این بیماری کودکان و سالمندان هستند، آموزش های لازم و‌ نحوه استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و بهداشت فردی ارائه و بر انجام آن تاکید شده است.

وی اشاره کرد: حاشیه شهر به دلیل کمبود امکانات و عدم توجه کافی مردم یکی از نقاط آسیب پذیر است که می تواند باعث تشدید بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.

شهلی بر اذعان کرد: آموزش مدوام می تواند باعث آگاهسازی مردم و باعث جلوگیری از شیوع بیماری باشد تا بتوانیم باعث سلامتی افراد شویم.
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 456819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *