۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف کرونایی در چابهار/ برخورد با اصناف متخلف در اجرای محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد

عبدالرسول خدمتی گفت: ۱۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا و رعایت نکردن محدودیت های اعمال شده پلمب شد.
پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف کرونایی در چابهار/ برخورد با اصناف متخلف در اجرای محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: بازدید های نظارتی از واحدهای صنفی چابهار و روند اجرای محدودیت در دو نوبت صبح و عصر توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای انجام میگیرد و‌ با واحدهای متخلف و بی‌توجه به محدودیت‌ها با توجه به شرایط بحرانی کرونا، بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی افزود: به همین منظور، طی بازدید های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی، ۲واحد صنفی نانوایی بعلت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی  و اخطاریه های صادر شده از سوی مرکز بهداشت شهرستان چابهار پلمب و غیر فعال شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار تصریح کرد: ۹ واحد صنفی دیگر در گروه شغلی ۴٫۳٫۲٫۱ به علت نادیده گرفتن محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان چابهار توسط کارگروه مشترک این ستاد شناسایی و با دستور قضایی پلمب و شدند.

وی تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط و حرفه ای تماس حاصل کنند.

خدمتی خواستار همراهی بیشتر اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و از آنان خواست برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به اجرای محدویت ها و پروتکل های بهداشتی متعهد باشند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 456803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *