۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار:

هیچ کمبودی در زمینه تامین و توزیع گاز مایع در چابهار وجود ندارد/ 20 دستگاه خودرو توزيع شهري همه روزه در حال ارائه خدمات به مردم است

حمیدرضا شایان از تامین گاز مایع توسط شرکت ایران گاز ایرانیان و پیش بینی مکان های ثابت و سیار در سطح شهر چابهار خبر داد.
هیچ کمبودی در زمینه تامین و توزیع گاز مایع در چابهار وجود ندارد/ 20 دستگاه خودرو توزيع شهري همه روزه در حال ارائه خدمات به مردم است
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اعتراضات و شکایات مکرر مردمی مبنی بر عدم توزیع مناسب در سطح شهر بیان کرد: شرکت ایران گاز ایرانیان چابهار نسبت به پیش بینی 2 مکان های ثابت در نقاط مختلف شهر با هماهنگی و همراهی شهرداری خواهیم داشت تا مشکل توزیع برای مردم حل شود و از ایجاد ازدحام و صف های طولانی جلوگیری کنیم.
 
وی با اشاره به تامین و توزیع سیلندر گاز مایع در شهر چابهار توسط شرکت پخش گاز مايع ايرانيان افزود: این شرکت با تعداد ٢٠ دستگاه خودرو توزيع شهري؛ تعداد ١٤ دستگاه خودرو به صورت توزيع جاروئي و درب منازل از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۵همه روزه در حال سرویس دهی به شهروندان چابهاری است.
 
رئیس اداره صمت چابهار ادامه داد: تعداد ٦ دستگاه تامین سیلندر گاز در مکان های از قبل تعیین شده از ساعت ١٠ صبح لغايت ١٣ ظهر در مکان های مشخص ایجاد شد تا روند توزیع حل شود.
 
وی اذعان کرد: با پیگیری های انجام شده، ۲ مکان ثابت توزیع سیلندر گاز در خيابان تعاون جنب خانه معلم و فلكه گلشهر جنب مسجد علي ابن ابيطالب آماده ارائه خدمات است.
 
شایان گفت: با توجه به تعمیرات تعداد ۲ دستگاه خودرو حمل گاز از مبدا بندر عباس، در چند روز گذشته وقفه ایی در تامین گاز بوجود آمده بود که این مشکل برطرف شده و از یوم جاری توزیع گاز به صورت گسترده در سطح شهر انجام می شود.
 
رئیس اداره صمت چابهار با اشاره به رعایت نرخ مصوب سیلندر گاز مایع توسط فروشندگان سیار تصریح کرد: مسئول شرکت پرسی ایران گاز ایرانیان طی جلسه ای که با کلیه عوامل فروش و توزیع برگزار کرده است توجیحات و تذکرات لازم جهت رعایت نرخ مصوب سیلندر گاز مایع داده شود.
 
وی ادامه داد: در صورت تکرار تخلفات و تشکیل پرونده تخلف توسط اداره صمت و برخورد قاطع توسط اداره تعزیرات، عامل فروش، ناوگان و راننده خاطی ضمن پرداخت جرایم تعزیری از لیست توزیع کنندگان حذف خواهند شد.
 
شایان با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات کشف شده توسط بازرسان، عدم نصب نرخنامه و گرانفروشی است اظهار کرد: خودرو‌های توزیع سیلندر گاز مایع ملزم به نصب قیمت دولتی مصرف کننده بر روی خودرو‌های خود هستند.
 
وی گفت: شهروندان شهر چابهار مي توانند از طریق شماره تلفن ٠٩٣٩٠٢٢٥٠٠٤ سفارشات خود را ثبت کنند و نیز در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را از طریق شماره تلفن ٠٩١٥٥٤٥٠٥٢٥ شکایات مربوط به نحوه توزیع سیلندر گاز را به شرکت گاز ایرانیان اعلام کنند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار خاطر نشان کرد: در زمینه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی همکاری مردم تأثیر به‎سزایی دارد و شهروندان می‎توانند در هنگام خرید با کنترل قیمت‎ها موارد تخلف را به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 456798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *