۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسداران در شهرستان چابهار راه اندازی می شود

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار از راه اندازی سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسداران در شهرستان خبر داد.
سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسداران در شهرستان چابهار  راه اندازی می شود
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در حاشیه بازدید از مراکز در نظر گرفته شده جهت انجام واکسیناسیون عمومی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: سه مرکز واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسداران به منظورت سهولت دسترسی شهروندان عزیز برای مقابله با این بیماری به ویژه گونه جهش یافته آن موسوم به "دلتا" در شهرستان چابهار به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرعت در تزریق واکسن و جلوگیری از تجمع از مهمترین مزایای راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون است، افزود: پس از راه اندازی تنها در مراکز تجمیعی واکسن ترزیق می شود و شهروندان عزیز با مراجعه به این مراکز میتوانند نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در  سالن كتابخانه گلشهر، سالن مدرسه آسيه و سالن دانشگاه دريانوردي در نظر گرفته شده است که به محض تجهیز و راه اندازی این مراکز با همکاری سپاه پاسداران شهرستان چابهار انجام و خدمات تزریق واکسن به شهروندان آغاز می شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار اذعان کرد: از ابتدای شکل گیری این بیماری سپاه شهرستان چابهار مثل یک بازوی توانمند در کنار کادر درمان برای مقابله با کرونا حضور فعال و موثر داشته است.

وی بیان کرد: ضدعفونی مراکز و محل های شهری و روستایی، توزیع بسته های بهداشتی، ارائه خدمات درمانی و کمک در برقراری حفظ پروتکل ها از جمله اقدامات موثری است که سبزپوشان انقلاب یاری گر ما همیشه بودند.
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 456796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *