۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار:

حماسه سوم خرداد؛ نماد ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملت/ حضور مردم در انتخابات برگ زرینی به تاریخ شکوهمند ایران اضافه می کند

رحمدل بامری گفت: حماسه ماندگار سوم خرداد نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملتی بزرگ در برابر بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی است.
حماسه سوم خرداد؛ نماد ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملت/ حضور مردم در انتخابات برگ زرینی به تاریخ شکوهمند ایران اضافه می کند
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که آزادسازی خرمشهر را در سوم خرداد سال ۶۱ در پی داشت، نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملتی بزرگ در برابر بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی است.
 
وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل (ره) در کنار صلابت و از خودگذشتگی‌ های فرزندان قهرمان این مرز و بوم به وقوع پیوست و تاریخی ماندگار در حافظه جهانیان به یادگار گذاشت.
 
وی تصریح کرد: بازخوانی این رخداد سترگ و ترسیم رشادت‌های فرماندهان و سربازان جان بر کف نظام در رویارویی با دشمنان در آن قطعه از تاریخ انقلاب، برای آینده سازان این سرزمین، درسی به یاد ماندنی و فراموش ناشدنی است.
 
فرماندار ویژه چابهار گفت:  امروز باید در ادامه راه آن بزرگمردان ایران اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در سالی که عنوان آن بر همین مبنا نام گرفته، با تمرکز بر ظرفیت‌های درونی کشور و با استفاده از پتانسیل‌های موجود اقدامات متفاوت و مختلف عمرانی در راستای توسعه انجام دهیم.
 
وی اذعان کرد: ما می توانیم با اتکا به توان داخلی، نیروی انسانی متخصص و متعهد، حماسه‌ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را در راستای تولید ملی در این خطه از میهن یعنی شهرستان چابهار در جنوب شرق ایران که به گنج پنهان سواحل مکران مشهور است، را رقم بزنیم.

بامری خاطر نشان کرد:  در دوران دفاع مقدس با پایمردی، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران، روز به روز به پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف کشور، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدست آوردیم.
 
 وی ادامه داد:  امروز ملت قهرمان ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور و مشارکتی حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، روایتی مثال زدنی را در سپهر سیاسی کشور و این خطه رقم خواهند زد.
 
وی اضافه کرد: یکبار دیگر به دشمن زبون، تفهیم می کنیم که ایران و ایرانی همیشه همچون تاریخ ماندگارش، بر قله اقتدار و صلابت می‌درخشد و هیچ تکانه‌ای را یارای سست کردن بنیاد محکمش نیست.
 
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 456692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *