۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار خبر داد:

۴۰۷ بازرسی و تشکیل ۳۸ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی ماه رمضان چابهار/ ۲۱۰ تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شده است

حمیدرضا شایان گفت: انجام ۴۰۷ بازرسی و تشکیل ۳۸ پرونده تخلف با ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال از ابتدای طرح ویژه نظارتی ماه رمضان در شهرستان های چابهار و دشتیاری انجام شد.
۴۰۷ بازرسی و تشکیل ۳۸ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی ماه رمضان چابهار/ ۲۱۰ تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شده است
حمید رضا شایان؛ رئیس اداره صمت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد:از ابتدای طرح ویژه ماه مبارک رمضان در بازه زمانی ۱۸ فروردین لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه در شهرستان های چابهار و دشتیاری مجموعا ۴۰۷ بازرسی از واحدهای صنفی صورت پذیرفته که منجر به تشکیل ۳۸ پرونده تخلف در زمینه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و‌ کم فروشی به ارزش یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۰۰ ریال شده است.

وی ادامه داد : تمامی پرونده های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.

رئیس اداره صمت چابهار تصریح کرد: عمده تخلفات مربوط به اقلامی از جمله روغن خوراکی، آرد خبازی، میوه و تره بار، مواد پروتئینی و خدمات اجرات دوخت لباس محلی و مواد غذایی بوده است.

وی با اشاره به گشت های مشترک نظارتی در اجرای طرح ویژه رمضان در بازه زمانی اعلام شده گفت: در همین ایام تعداد ۹ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط ازجمله تعزیرات حکومتی، غله و خدمات بازرگانی، مرکز بهداشت، فرمانداری، دامپزشکی، اتحادیه و اتاق اصناف صورت گرفته است.

 شایان اذعان کرد: با توجه به پیگیری ها و اقدامات انجام شده از طریق ستاد تنظیم بازار شهرستان و استان، در حال حاضر کمبودی در زمینه مواد پروتئینی گوشت مرغ (زنده، گرم و منجمد) و نیز روغن (خوراکی و سرخ کردنی) در سطح شهرستان چابهار و دشتیاری وجود نداشته و سایر کالاهای اساسی تنظیم بازار از طریق فروشگاههای منتخب، زنجیره ایی، تعاونی روستایی در حال توزیع است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان بالغ بر ۲۱۰ تن کالای اساسی شامل شکر و برنج و مرغ منجمد توسط مباشرین تامین و در حال توزیع در شهرستان های چابهار و دشتیاری می باشد.

شایان تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان توزیع کالاهای اساسی از الزامات توزیع کنندگان است.

رئیس اداره صمت شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: از شهروندان چابهار و دشتیاری درخواست می شود بمنظور مشارکت در امر نظارت، هرگونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ بصورت شبانه روزی اطلاع رسانی کنید.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 456654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *