۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

پلمپ یک مجموعه ورزشی چمن مصنوعی در چابهار/ برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کنونی ممنوع است

مهدی میرادی از پلمپ یک مجموعه ورزشی چمن مصنوعی و عدم برگزاری مسابقات ورزشی در چابهار خبر داد.
پلمپ یک مجموعه ورزشی چمن مصنوعی در چابهار/ برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کنونی ممنوع است
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان  چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان چابهار بیان کرد: براساس این مصوبات این ستاد و شیوع کرونای انگلیسی کلیه فضاهای ورزشی با ازدحام جمعیت، برای حفظ سلامت مردم غیرفعال و با متخلفین و متصدیان باشگاه‌های ورزشی که از این مصوبات تخطی کنند برخورد قضائی به عمل خواهد آمد و پلمب خواهند شد.
 
وی افزود: پس از تذکرات پیاپی به این مجموعه ورزشی فوتسال چمن مصنوعی که میزبان جمعیت بسیار زیاد و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بود، توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای و واحد خدمات شهری شهرداری بندر چابهار تا اطلاع ثانوی پلمب و غیر فعال شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان  چابهار تصریح کرد: هرگونه تجمع در شرایط کنونی میتواند به گسترش و انتشار بیشتر ویروس کمک کند لذا برگزاری تجمعات تحت هر عنوان ممنوع و زیر پا گذاشتن مصوبات ستاد کرونا شهرستان تلقی می شود.
 
وی گفت: برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی که باعث تجمع افراد در یک مکان شود ممنوع است.
 
میرادی با اشاره به وضعیت کرونا خاطرنشان کرد: وضعیت استان و شهرستان در شرایط مناسب نیست و باید بیشتر از قبل رعایت کرد و به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه ویژه‌ای کرد.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 456628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *