فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

توزیع یکهزار بسته معیشتی طرح شهید سلیمانی ویژه ماه رمضان در چابهار/ سپاه تا ریشه کنی کامل کرونا کنار مردم ایستاده است

6 ارديبهشت 1400 ساعت 14:04

محمدعلی پور احمدیان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی توزیع 1000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان از امروز بین نیازمندان، مستضعفان و حاشیه نشینان شهرستان چابهار آغاز شده است.


سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امروز به برکت ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک مومنانه را آغاز می‌کنیم و این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: طرح خدمت مومنانه از طرحهایی است که اجرای آن استمرار دارد و می تواند بخشی از مشکلات معیشتی خانواده ها را مرتفع کند.
 
فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه بسیج در زمینه گسترش احسان و محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته است تصریح کرد: این کمک ها به همت بسیج سازندگی سپاه چابهار، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و قرارگاه قدس صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: دهمین مرحله از کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان جهت کمک به خانواده های نیازمند و در لبیک به فرمان رهبری در قالب طرح شهید سلیمانی
 
پوراحمدیان با بیان اینکه ارزش هر بسته 500 هزار تومان است گفت: این بسته ها هر کدام شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام غذایی مورد نیاز خانواده هاست.
 
فرمانده سپاه چابهار با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سخت شدن وضعیت معیشتی خانواده ها خاطرنشان کرد: سپاه همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و امروز نیز تا ریشه کنی این ویروس منحوس کنار مردم ایستاده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 456627

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456627/توزیع-یکهزار-بسته-معیشتی-طرح-شهید-سلیمانی-ویژه-ماه-رمضان-چابهار-سپاه-ریشه-کنی-کامل-کرونا-کنار-مردم-ایستاده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir