۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

کالاهای ویژه ماه رمضان به تناسب آمار جمعیتی تقسیم خواهد شد/ گران فروشی زیر ذره بین تیم های نظارتی

رحمدل بامری گفت: کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان به تناسب آمار جمعیتی شهر و روستا در چابهار تقسیم خواهد شد.
کالاهای ویژه ماه رمضان به تناسب آمار جمعیتی تقسیم خواهد شد/ گران فروشی زیر ذره بین تیم های نظارتی
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه کارگروه فرعی تنظیم بازار شهرستان چابهار بیان کرد: کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان پیش بینی‌های لازم در بازار انجام شده است و با آمادگی کامل به استقبال ضیافت رمضان می‌رویم.
 
وی افزود: در این راستا گران فروشی نیز زیر ذره بین نظارتی تیم‌های مشترک بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با دستگاه های ذی‌ربط قرار دارد و هر گونه تخطی در همین رابطه رسیدگی خواهد شد.
 
وی گفت: این جلسه کارگروه فرعی تنظیم بازار ویژه توزیع کالاهای اساسی و اختصاص سهمیه برنج، شکر و گوشت قرمز منجمد ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان چابهار تشکیل شده است.
 
فرماندار چابهار با اشاره به کالاهای اختصاص داده شده توسط سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کالاها به تناسب آمار جمعیتی شهر و روستا در ماه مبارک رمضان تقسیم خواهد شد.
 
وی ادامه داد: عوامل فروش در سطح شهر و روستا با نظارت فرمانداری، بخشداران تابعه، بازرسین اداره صمت، اداره تعاون روستایی توزیع خواهد شد.
 
بامری اذعان کرد: با توجه به اینکه این سهمیه کفاف نیاز کلیه شهروندان عزیز را در شهر و روستا شاید نداشته باشد، اعضا کارگروه پیگیری خواهند کرد تا سهمیه بیشتری را برای حوزه شهرستان چابهار جذب کنند.
 
وی با اشاره با توجه به شرایط و وضعیت کرونا در شهرستان خاطر نشان کرد: کلیه شهروندان در مکان هایی که جهت توزیع کالاهای اساسی مشخص خواهد شد، ضمن پرهیز از هر گونه تجمع، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی الزامی است.

انتهای پیام/
 
 
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 456571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *