۰
همزمان با اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان چابهار؛

نظارت دقیق دستگاه ها براجرای پروتکل های بهداشتی مانع بحران احتمالی می شود/ برگزاری جلسه اضطراری بررسی وضعیت بیماری کرونا در چابهار

همزمان با اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان چابهار، جلسه اضطراری بررسی وضعیت بیماری کرونا در شهرستان و اعمال محدودیت ها با توجه به شرایط نارنجی برگزار شد.
نظارت دقیق دستگاه ها براجرای پروتکل های بهداشتی مانع بحران احتمالی می شود/ برگزاری جلسه اضطراری بررسی وضعیت بیماری کرونا در چابهار
به گزارش چهاربهاران، عبالرسول خدمتی؛ رئیس مرکز بهداشت چابهار در این نشست که با حضور مسئولین واحدهای فنی برگزار شد ضمن تاکید بر نظارت بیشتر ناظرین و کارشناسان گفت: از این پس کلیه اقدامات تیم ها بر اساس وضعیت نارنجی و با توجه به شیوع گسترده بیماری انجام می پذیرد.
 
وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای با در نظر داشتن وضعیت نارنجی نسبت به هماهنگی جهت تعطیلی اصناف غیر ضروری اقدام کنند.
 
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار تصریح کرد: نمونه گیری از افراد علامت دار و اطرافیان آنها جهت شناسایی هرچه سریعتر افراد مبتلا و جلوگیری از انتشار ویروس باید سرعت بیشتری داشته باشد.
 
وی ادامه داد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مداوم به مردم توسط کارشناسان باید همواره انجام شود و فعالان رسانه و اجتماعی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
 
خدمتی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و نظارتی برای اجرای پروتکل های بهداشتی باید هماهنگ با دستگاه سلامت باشند و برای جلوگیری از بحران عدم تجمعات در امکان صنفی، تجاری و گردشگری باید در اولویت باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی علی الخصوص استفاده از ماسک در کلیه اداره جات و اصناف و برخورد با افراد خاطی در دستور کار قرار گیرد و ناظران و بازرسان ویژه برای بازدیدهای سرزده ازدستگاه ها وسطح بازار تعیین و مامور خواهند شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 456569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *