۰

تیم ملی هنوز به هماهنگی نرسیده است/ خط دفاعی نیاز به تقویت دارد

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با اینکه سوریه را شکست دادیم، اما هنوز تیم ملی به هماهنگی کامل نرسیده و نیاز به اردوهای بیشتری دارد.
تیم ملی هنوز به هماهنگی نرسیده است/ خط دفاعی نیاز به تقویت دارد
به گزارش چهاربهاران، منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیروزی سه بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سوریه در یک دیدار تدارکاتی اظهار داشت: تیم ملی شروع خوبی در سال جدید داشت و توانست سه بار دروازه سوریه را باز و به یک برد خوب دست پیدا کند.
وی ادامه داد: این برد نباید باعث شود تا فکر کنیم همه چیز برای تیم ملی عالی است. ملی‌پوشان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند ضمن اینکه برخی بازیکنان هم به دلیل مسائل مختلف نتوانستند به تیم ملی اضافه شوند. بنابراین این تیم باید با تمام بازیکنانش اردو برگزار کند، به هماهنگی خوبی برسد و آماده مسابقات شود.
رشیدی افزود: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بتوانند یک یا دو بازی تدارکاتی دیگر را در دستور کار تیم ملی قرار دهند تا ملی‌پوشان محک بیشتری بخورند و آمادگی بیشتری برای دو دیدار حساس مقابل بحرین و عراق داشته باشند.
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: درست است که سوریه با تمامی نفراتش به مصاف ایران نیامده بود اما همین بازی هم در این شرایط برای ایران، خوب و مردم را نسبت به آینده تیم ملی امیدوار کرده بود.
وی اظهار داشت: اسکوچیچ باید نقاط ضعف تیم ملی را در اردوی تدارکاتی برطرف کند. با اینکه سوریه حریف خطرناکی برای ما نبود، اما در چند مورد خط دفاع دچار اشتباه شد بنابراین نیاز است که کادر فنی تیم ملی هر چه سریع‌تر نقاط ضعف را پوشش داده تا در مقابل بحرین و عراق که با تمامی نفرات به مصاف ما خواهند آمد، دچار مشکل نشویم.
رشیدی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند به جام‌جهانی صعود کند؟ گفت: کار سختی در پیش داریم. درست است که همه دوست داریم تیم ملی کشورمان را یکبار دیگر در جام‌جهانی ببینیم اما اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، همه باید دست به دست هم دهند و از تیم ملی حمایت کنند تا ملی‌پوشان کشورمان یکبار دیگر به جام‌جهانی صعود کنند.
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 456531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *