۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خبر داد:

برخورد قاطع با متخلفین مبارزه با کرونا در چابهار/ پنج واحد صنفی بعلت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار از پلمپ پنج واحد صنفی بعلت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی خبر داد.
برخورد قاطع با متخلفین مبارزه با کرونا در چابهار/ پنج واحد صنفی بعلت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پیرو اطلاعیه های صادر شده از سوی ستاد کرونا شهرستان چابهار و به منظور حفظ سلامتی شهروندان گرامی در ایام مقابله با ویروس کرونا بازدید های بهداشتی در سطح شهر تشدید یافته و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در 2 نوبت صبح و عصر مشغول خدمت رسانی و بازدید از اماکن تهیه و توزیع هستند.

وی افزود: به همین منظور و در دومین روز از آغاز سال ۱۴۰۰، طی بازدید های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی، پنج واحد صنفی بعلت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و همچنین مصوبات ستاد کرونا شهرستان چابهار پلمپ و تا اطلاع ثانوی غیر فعال شدند.

وی اظهار کرد: این واحدهای صنفی شامل چهار سوپر مارکت و یک میوه فروشی بودند که بعلت نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به دستورالعمل های پیشگیری از کرونا با هماهنگی دستگاه قضایی و صدور حکم پلمپ با حضور پلیس اماکن فعالیت آنها متوقف شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: هم اکنون یکهزار و ۵۷۵ واحد صنفی در سطح شهر پس از اعلام ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تعطیل شدند و به صورت شیفت بندی شده فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: نظارت ها به منظور حفظ سلامت مردم همچنان ادامه خواهد داشت و از شهروندان گرامی نیز خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط و حرفه ای تماس حاصل نمایند.

خدمتی اذعان کرد: از متصدیان واحدهای صنفی می خواهیم تا اجرای پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را جدی بگیرند و از ارائه خدمات به افرادی که موارد بهداشتی را جدی نمیگیرند، خودداری کنند.
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 456514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *