۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

10 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در چابهار معدوم سازی شد/ اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی توسط کارشناسان بهداشت

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار از معدوم سازی 10 تن مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.
10 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در چابهار معدوم سازی شد/ اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی توسط کارشناسان بهداشت
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز طرح تشدید سلامت نوروزی برای نظارت بر عملکرد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت با هدف سلامت عمومی مردم انجام می شود.


وی افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان چابهار ۱۰ تن مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی شده است.
 
وی اظهار کرد: این مواد غذایی شامل فرآورده‌های لبنی، پروتئینی، تنقلات و انواع نوشیدنی بود که به علت تقلبی بودن، رعایت نکردن شرایط نگهداری، تاریخ مصرف گذشته و نداشتن مجوزهای بهداشتی توقیف شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: معدوم سازی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته پس از طی مراحل قانونی با هماهنگی مقام قضایی از چرخه مصرف خارج و در محل سایت پسماند پارک شیخان انجام می شود.
 
وی تصریح کرد: شهروندان باید در هنگام خرید کالا به ویژه اقلام خوراکی و مواد غذایی حتما به استاندارها و تاریخ مصرف محصول توجه کنند.
 
خدمتی خاطر نشان کرد: از هموطنان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلفات بهداشتی و مواد غذایی، موارد را در همه ساعات شبانه روز با سامانه بهداشت ۱۹۰ بهداشت محیط و حرفه ای  در میان بگذارند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 456507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *