۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از خانه خارج شوند/ بازگشایی اصناف همراه با تشدید نظارت ها

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در جلسه طرح تشدید بازرسی های بهداشتی در ایام نوروز از مردم خواست تا برای ریشه کنی با کرونا بیشتر از قبل در رعایت پروتکل های بهداشتی توجه و همکاری داشته باشند.
مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از خانه خارج شوند/ بازگشایی اصناف همراه با تشدید نظارت ها
به گزارش چهاربهاران، عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در جلسه طرح تشدید بازرسی های بهداشتی در ایام نوروز بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده واحد های صنفی از تاریخ 24 لغایت 29 اسفند ماه با رعایت شیوع نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: شهروندان چهاربهاری توجه داشته باشند به علت شیوع گونه جهش یافته کرونا در 28 استان کشور، حتما برای در امان ماندن از این ویروس استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را بیشتر از قبل جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: کرونا انگلیسی نسبت به نوع اولیه آن از سرعت سرایت و انتشار بالاتری برخوردار است که لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی را برای تمامی اقشار چند برابر میکند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: نظارت های بهداشتی بر اماکن و واحدهای صنفی در این ایام بسیار اهمیت دارد و اگر واحد صنفی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نکند، طبق مصوبات ستاد کرونا و با دستور قضایی پلمپ و غیر فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: راهکارهای پیشگیری از کرونا انگلیسی هم مانند نوع اولیه آن استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در اماکن پر تجمع، رعایت بهداشت فردی و عدم برگزاری مراسمات عروسی و عزا میباشد.

خدمتی خاطر نشان کرد: سفید پوشان کادر درمان به تنهایی نمی توانند با این بیماری مقابله کنند و باید مردم در این زمینه با همه توان و توجه با ما همکاری داشته باشند تا علاوه بر سلامت خود، مراقب دیگران هم باشند.
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 456505
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *