۰
رییس اداره صمت چابهار:

20 واحد صنفی و یک مجتمع تجاری متخلف در چابهار پلمپ شدند/ اجرای مصوبه ستاد کرونا تا 20 فروردین

حمیدرضا شایان گفت: در اولین روز از اجرای طرح محدودیت های ستاد کرونا در چابهار 20 واحد صنفی و یک مجتمع تجاری با هماهنگی مراجع قضایی تعطیل و پلمپ شدند
20 واحد صنفی و یک مجتمع تجاری متخلف در چابهار پلمپ شدند/ اجرای مصوبه ستاد کرونا تا 20 فروردین
حمیدرضا شایان؛ رییس اداره صمت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پس از شیوع موج جدید اپیدمی کرونا و براساس تصمیم گیری در ستاد مقابله کرونا شهرستان، مقرر شد برای جلوگیری از این بیماری و حفظ سلامت مردم محدودیت های جدید شامل تعطیلی اصناف و اماکن تجاری و تفریحی در چابهار به مدت یکماه انجام و همه افراد موظف به اجرای این طرح شدند.

وی افزود: از روز گذشته که این طرح آغاز شد در اولین روز از محدودیت های ستاد کرونا، گشت بازرسی و نظارتی شهرستان با حضور بازرسان اداره صمت، شبکه بهداشت و نمایندگان مراجع قانونی و نظارتی، اصناف متخلف را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در این اقدام ۲۰ واحد صنفی و یک مجتمع تجاری غیرضروری در شهر چابهار که نسبت به اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بی توجه بودند، با هماهنگی دستگاه قضایی و طبق مصوب ستاد کرونا، تعطیل و پلمپ شد.

رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت: این واحدها تا پایان محدودیت های ستاد کرونا یعنی 20 فروردین پلمپ و تعطیل هستند و قطعا برخورد سختگیرانه با آنها می شود.

وی اذعان کرد: گشت و بازرسی ها به مدوام برای اجرای دقیق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه دارد و با اصناف متخلف بدون هیچ تفاوتی برخورد قانونی و قاطعانه خواهد شد.

شایان خاطر نشان کرد: شهروندان چابهاری می توانند تخلفات اصناف را از طریق سامانه 124 گزارش دهند تا کارشناسان و بازرسان ما در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.
 
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 456490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *