۰
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار:

اعمال نظارت میدانی بر چرخه توزیع جایگاههای سوخت در پلان/ ساماندهی و تفکیک ناوگان خورویی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است

علیرضا میر گفت: نظارت میدانی و پایش ناوگان نفتگاز سوخت جایگاه پلان باید در دستور کار دستگاه های متولی و مرتبط قرار گیرد.
اعمال نظارت میدانی بر چرخه توزیع جایگاههای سوخت در پلان/ ساماندهی و تفکیک ناوگان خورویی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است
 به گزارش چهاربهاران، علیرضا میر؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار در جلسه پایش ناوگان نفتگاز سوخت جایگاه پلان بیان کرد: نظارت میدانی بر چرخه سوخت جایگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد و تیمی متشکل از نمایندگان بازرسی، ناحیه نفتی، مدیریت حمل و نقل شهرداری، بخشداری و شهرداری پلان، شورای بخش و شورای عالی استان این کار را انجام دهند.
 
وی افزود: ناوگان نفتگار سوخت پلان باید دارای کارکرد و مدارک، مستندات از جمله بیمه نامه، پروانه فعالیت و معاینه فنی مثبت بوده و مورد تایید اعضای مرتبط کارگروه سوخت شهرستان باشند.
 
وی ادامه داد: با وجود تمامی این مدارک و مستندات و طبق کمیسیون مربوطه در استان، دستور برقراری مجدد سوخت ناوگان فوق الذکر باید صادر شود.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار تصریح کرد: طی بازدید و پایش ناوگان سوخت پلان؛ ناوگانی که فرسوده و از رده خارج، فاقد مدارک و مستندات، دارای باک حجیم و غیر استاندارد یا بعضاً حضور نداشتند، باید در کمیسیون مربوطه در استان، سوخت این قبیل ناوگان را تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به حالت تعلیق در آید.
 
وی گفت: این فرصت در طول این مدت در اختیار صاحبان و مالکان ناوگان فوق الذکر قرار گیرد تا نسبت به رفع نواقص، نوسازی ناوگان بر اساس مدل تعریف شده طبق مصوبات کمیسیون مربوطه اقدام تا نسبت به (حذف و جایگزین) ناوگان در پایان مهلت مشخص تصمیم گیری شود.
 
میر با اشاره به اینکه مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار و شهرداری پلان نسبت به ساماندهی دقیق ناوگان به تفکیک نوع خودرو در حوزه شهری برنامه ریزی کرده است خاطرنشان کرد: نهایت استفاده، بهره برداری و ارائه خدمات به مردم و ایجاد و احداث زیرساخت های اولیه با هماهنگی شوراهای روستایی و دهیاران انجام شود.
 
وی گفت: پایش و راستی آزمایی با توجه به مدارک و اطلاعات، بارنامه، پلاک خودرو و صورت وضعیت؛ این داده ها به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تخصیص سوخت اعلام شود.
 
پس از بازدید و پایش ناوگان نفتگاز سوخت جایگاه پلان با هماهنگی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و مبارزه با ارز کالا و قاچاق استان، جلسه با حضور اعضای مرتبط با سوخت جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر و قاطع تر در محل دفتر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار برگزار شد.
 
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 456440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *