۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی گفت: به وعده های دروغین دل نبندید و استکبار جهانی قصد دارد بین جامعه تفرقه بیندازد و ما ملت باید بصیرتمان را افزایش دهیم.
استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی؛ امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به میلاد با سعادت امام علی (ع) بیان کرد: موضوع مهم اینکه در تولد امام علی علیه السلام ۴۰مورد معجزه ذکرشده در احادیث و روایات داریم و در ۱۳رجب که یکی از با عظمت ترین روزهااست و از معجزات الهیست و اینکه آن حضرت در کعبه متولد شد.

وی افزود: در آن زمان دیوار کعبه شکفته می‌شود و فاطمه مادر حضرت در موقعی وارد کعبه می شود که بیشترین جمعیت مشرکین در کعبه هستند تا همچین واقعه را از نزدیک ببینند.

امام جمعه چابهار با اشاره به فرارسیدن شهادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: از فضیلت های مهم‌ آن حضرت معرفت، بصیرت و شجاعت است که شخصیت آن حضرت را به اوج فضیلت رسانده است و که همانطور که مشاهده می‌شود امروز در نظام جمهوری اسلامی به این سه نکته بسیار نیازداریم.

وی با اشاره به مسئولین و مردم که چشم و امیدتان به استکبار جهانی نباشد اذغان کرد: ما نیاز به معرفت، بصیرت و شجاعت زینبیه که دشمن در برابرش قد خم می‌کند نیاز داریم و فقط ذکر و یاد خدا انسان را پیروز میکند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: به وعده های دروغین دل نبندید و استکبار جهانی قصد دارد بین جامعه تفرقه بیندازد و ما ملت باید بصیرتمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 456439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *