۰
دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان چابهار خبر داد:

توزیع کالاهای اساسی شب عید در 40 نقطه شهری و روستایی/ نظارت بر بازار برای جلوگیری از سودجویان شبانه روز است

دبیر ستاد تنظیم بازار و رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت: کالاهای اساسی شب عید مورد نیاز مردم چابهار در بیش از 40 نقطه شهری و روستایی توزیع می شود.
توزیع کالاهای اساسی شب عید در 40 نقطه شهری و روستایی/ نظارت بر بازار برای جلوگیری از سودجویان شبانه روز است
حمیدرضا شایان؛ دبیر ستاد تنظیم بازار و رییس اداره صمت شهرستان چابهار در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان علاوه بر ارائه گزارش از نحوه جذب و توزیع کالاهای اساسی، گشت های مشترک و نحوه نظارت بر اصناف و بازار، جذب میوه شب عید بیان کرد: در روزهای باقیمانده سال  با نظارت دقیق تر، مدیریت جامع، همراهی و هماهنگی همه اعضای ستاد تنظیم بازار، باید انتظارات مردم برآورده و مشکلات پیش رو در این شرایط بد اقتصادی و با توجه به موج جدید کرونا رفع شود تا رضایت عمومی را بدنبال داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان توزیع کالاهای اساسی در بیش از ۴۰ نقطه شهری و روستایی، با نظارت دقیق بر نحوه توزیع انجام خواهد شد، تا از هر گونه تجمع افراد و خانوارهای حمایتی و نیازمند خودداری و در این شرایط حساس کرونایی، باید رعایت فاصله های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی حفظ و عمل شود.

وی اظهار کرد: با مدیریت مدیران شاخص و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان، بصورت تخصصی کارگروه های فرعی( مرغ، ماهی، گوشت، میوه، نان، مواد غذایی، لبنیاتی، پروتئینی و سایر محصولات) فعال و نظارت بر بازار را با تنظیم یک برنامه دقیق توسط دبیر ستاد و اداره صمت انجام خواهد شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان چابهار گفت: بازدید ها و گشت های مشترک بصورت محله محور از هفته آتی تا پایان سال در سطح بازار دنبال و گزارش کار طبق برنامه ارسالی به دبیر ستاد ارائه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر چابهار مقصد گردشگری در جنوب استان است و در این فصل از سال و عید باستانی نوروز جمعیت شناوری را به خود اختصاص میدهد، نسبت به جذب صدرصدی میوه شب عید اقدام و توزیع در نقاط مختلف شهر، مراکز بخش، دهستانهای پرجمعیت صورت می گیرد.

شایان خاطر نشان کرد: کارگروه های فرعی و تخصصی خاص ماهی و مرغ بصورت جداگانه و تفکیک شده با اعضای مرتبط و حضور تولیدکنندگان مرغ با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده در سطح جامعه در هفته آینده برگزار می شود.

رییس اداره صمت شهرستان چابهار اذعان کرد: تمام تلاش ما کنترل و نظارت دقیق بر نرخ محصولات بازار است تا از سواستفاده برخی سودجویان به بهانه کرونا یا دلار جلوگیری کنیم و در این شرایط حساس کشور هیچ فشاری بر مردم وارد نشود.
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 456435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *