استقلال و پرسپولیس هنوز محروم هستند/قانون برای خارجیها سرجایش است

2 اسفند 1399 ساعت 9:52

مسئول کمیته نقل و انتقلات سازمان لیگ گفت: قانون منع خرید بازیکن و مربی خارجی هنوز سر جایش است و تا پایان فصل در نظر گرفته شده است.


به گزارش چهاربهاران به نقل از مهر، فریبرز محمودزاده در خصوص محرومیت باشگاه‌های ایران از نقل و انتقالات با رای فیفا، گفت: پنجره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس همچنان بسته است. تا این لحظه مکاتبه‌ای برای باز شدن این پنجره انجام نشده است.
وی افزود: باشگاه‌ها پیگیر هستند. به محض حل پرونده بین‌المللی، فیفا مکاتبه لازم را با باشگاه و فدراسیون انجام می‌دهد و پنجره بلافاصله باز می‌شود. پنجره فولاد هم در بحث محمد بلبلی بسته است. فولاد هم پیگیر است تا مشکلش حل شود. بقیه تیم‌ها مشکلی ندارند.
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ یادآور شد: تیم‌های ما در لیگ دسته یک هم چنین مشکلاتی دارند. می‌دانیم قانون منع خرید بازیکن و مربی خارجی کامل نیست ولی آنقدر پرونده بین‌المللی داریم که هرچه می‌گذرد می‌بینیم اثراتش باقی است.
وی درباره احتمال لغو این قانون هم گفت: تا این لحظه یعنی ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه، این قانون سر جای خودش است و این قانون برای کل فصل در نظر گرفته شده است. نه فدراسیون، نه رسانه‌ها و نه وزارت ورزش مقابل باشگاه‌ها نیستیم. باشگاه‌ها با اشتباه خودشان مرتکب وضع این قانون شدند.


کد مطلب: 456401

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456401/استقلال-پرسپولیس-هنوز-محروم-هستند-قانون-خارجیها-سرجایش

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir